Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miriam91 schreef:Gefeliciteerd Christel, mooie punten!
Succes MWM!
Ik heb vandaag heerlijk gereden. 197 en 201,5 punten en 2x een eerste prijsOp een voor ons nieuwe locatie maar weer zo braaf. Het was wel flink koud zeg!
snorkel1986 schreef:Even een hele andere vraag ik heb een oude pony en volgens zeggen heeft ze vroeger in de sport gelopen maar was benieuwd wat en welk niveau hebben jullie enig idee hoe ik wT kan vinden? Via de knhs paardenzoeker kan ik haar wel vinden maar verder niks( ze is ook oud 19-4-1995) iemand een idee
snorkel1986 schreef:Even een hele andere vraag ik heb een oude pony en volgens zeggen heeft ze vroeger in de sport gelopen maar was benieuwd wat en welk niveau hebben jullie enig idee hoe ik wT kan vinden? Via de knhs paardenzoeker kan ik haar wel vinden maar verder niks( ze is ook oud 19-4-1995) iemand een idee
MyWishMax schreef:Ik rijd geen parawedstrijden, flubberboot. Gewoon normale. Ben volgens mij ook niet slecht genoeg en zou daarnaast sowieso regulier willen starten. En daar zijn er altijd ruiters die het wel vervelend vinden, dezelfde waarvan je sowieso amper mag bewegen
Getup, ik kom met deze merrie vaak tegen dat de jury het een stuk beter vind als ikzelfEigenlijk nooit rare dingen idd.
Gefeliciteerd Enzo_Ollie! En nu idd weer ritme en regelmaat pakken maar geen slecht begin zi!