Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miriam91 schreef:Gefeliciteerd Christel, mooie punten!
Succes MWM!
Ik heb vandaag heerlijk gereden. 197 en 201,5 punten en 2x een eerste prijsOp een voor ons nieuwe locatie maar weer zo braaf. Het was wel flink koud zeg!

Eigenlijk zijn wedstrijden dus ook niet handig, want nu moet ik een aantal dagen in bed liggen. Ook extra omdat rolstoel niet in de auto past samen met alle spullen. (En mensen nogal kunnen zeuren dat de paarden het eng vinden haha) Maarja, ik lig liever paar dagen plat na iets wat ik leuk vind dan dat ik dat op moet geven en alsnog niet 'normaal' mee kan draaien in de maatschappij.
 maar als je rustig rond rijdt hoeft niet de volledige losrijbak over de zeik te gaan lijkt me                                                         
 En met dit weer hebben we ook nog dekens die mee gaan die niet allemaal daarin passen, krukje wat ook in de auto moet. 
 En natuurlijk mijn eigen spullen die wel in de auto zitten om niet vies of gekreukeld te worden.
 Maar ik vind het al ellendig genoeg om erin te zitten, laat staan als mensen dan tegen je gaan lopen zeiken.                                                         snorkel1986 schreef:Even een hele andere vraag ik heb een oude pony en volgens zeggen heeft ze vroeger in de sport gelopen maar was benieuwd wat en welk niveau hebben jullie enig idee hoe ik wT kan vinden? Via de knhs paardenzoeker kan ik haar wel vinden maar verder niks( ze is ook oud 19-4-1995) iemand een idee
snorkel1986 schreef:Even een hele andere vraag ik heb een oude pony en volgens zeggen heeft ze vroeger in de sport gelopen maar was benieuwd wat en welk niveau hebben jullie enig idee hoe ik wT kan vinden? Via de knhs paardenzoeker kan ik haar wel vinden maar verder niks( ze is ook oud 19-4-1995) iemand een idee

Eigenlijk nooit rare dingen idd.

MyWishMax schreef:Ik rijd geen parawedstrijden, flubberboot. Gewoon normale. Ben volgens mij ook niet slecht genoeg en zou daarnaast sowieso regulier willen starten. En daar zijn er altijd ruiters die het wel vervelend vinden, dezelfde waarvan je sowieso amper mag bewegen
Getup, ik kom met deze merrie vaak tegen dat de jury het een stuk beter vind als ikzelfEigenlijk nooit rare dingen idd.
Gefeliciteerd Enzo_Ollie! En nu idd weer ritme en regelmaat pakken maar geen slecht begin zi!

De mijne wil soms de 1e keer aangaloperen wel eens een sprongetje maken, ik vind dat grappig haha.

)                                                         
 die opa's en oma's 
 Kan ik nog inschrijfgeld terug krijgen omdat het >24 uur van te voren is? Of is het beter om af te wachten of zij eventueel de wedstrijd aflasten?