Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cocktailtime schreef:Nou wij zijn op ons L2 debuut echt af gegaan.
Moest gewoon huilen van de spanning, kreeg m niet eens rond in de bak… 152.5 en 154
Fly_high schreef:Thanks dames, het is helemaal duidelijk nu![]()
Het wordt wel een vrij uitdagende oefening voor ons qua vlot wisselen van buiging denk ik, daar blinken we niet zo in uit. Maar wel leuk dat er iets meer te doen is dan in de B
Spaansepony schreef:Leuk, mag ik hier mee praten.
@fly, geloof dat wij in zelfde regio starten en zelfs vorige week bij elkaar op de startlijst stonden
MyWishMax schreef:Fly_high schreef:Thanks dames, het is helemaal duidelijk nu![]()
Het wordt wel een vrij uitdagende oefening voor ons qua vlot wisselen van buiging denk ik, daar blinken we niet zo in uit. Maar wel leuk dat er iets meer te doen is dan in de B
Je hebt van de knhs ook een app waar alle proeven in staan. Zowel de protocollen, maar ook video's waar de proeven gereden worden en een jurylid uitlegt waar je op moet letten. Ik kijk die altijd als ik nieuw niveau of proef moet rijden. Is wat makkelijker dan alleen lezen.
Niet het beste weekend voor iedereen dus, jammer maar volgende keer beter!
Spaansepony schreef:Leuk, mag ik hier mee praten.
@fly, geloof dat wij in zelfde regio starten en zelfs vorige week bij elkaar op de startlijst stonden![]()
Hier dit weekend ook op pad geweest, ik heb een vlotte pony dus op al mijn protocollen staat altijd “te snel, te gehaast”wij werken echt aan ontspanning en rust.
Zaterdagavond eerste proef echt ruk, linker stelling wat is dat, waarom heb je dat nodig?Jury kwam zelfs uit hokje om tips te geven ( dan voel je eigenlijk gewoon voor schut staan
) maar gelijk had ze. Dus dat leverde 174 punten op. Tweede proef aanzienlijk beter en 184.
Zondag herkansing en pony was echt super braaf en heel fijn te rijden. Maar punten wat nergens op sloeg. 180 en 176. Zie ik net de uitslag lijst en hebben er maar 4 combinaties vanaf B tot Z maar 1 winstpuntje. En dan staan er punten tussen van 155 etc. Ik denk dat deze jury maar moet stoppen![]()
Jammer dat er toch heel veel mensen stress hebben op wedstrijd. Eigenlijk maakt het de wedstrijdsport helemaal niet leuk! Haha