Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Zijn er hier mensen die al eens zz zwaar gestart zijn?
Hoe vonden jullie de overgang?
Wij mogen zzz starten en hoop dat in oktober een keer te proberen. We hebben geen haast want hij is pas 6 jaar maar wil het zelf een keer gedaan hebben dus vandaar dat we mikken op oktober als alles goed blijft gaan.
Ik ben wezen kijken en wezen schrijven bij het zzz. Vond het niveau die wedstrijden wel een beetje tegen vallen en daardoor de punten natuurlijk ook. Maar ben benieuwd naar ervaringen van mensen die de overstap al hebben gemaakt.
martinev schreef:Wel heel tof dat jullie zo lekker gaan Annika!! Op naar de slipjas!
martinev schreef:Ik vond niet zo heel veel verschil zitten tussen het ZZL en het ZZZ, ben het wel met Annika eens dat je wisselseries goed bevestigd moeten zijn inderdaad. Zou het dus inderdaad gewoon een keertje gaan proberen!
Wel heel tof dat jullie zo lekker gaan Annika!! Op naar de slipjas!
Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben echt zo ontzettend aan het genieten en zo benieuwd waar we toch uit gaan komen samen! Waar ik nooit gedacht had dat we nog verder konden komen, begin ik daar toch stiekem af en toe over na te denken! Volgend weekend ga ik een proefgerichte clinic rijden en ga ik een Inter1 proef proberen, gewoon om te kijken waar we staan, vind dat echt al bizar gaaf, noooooit gedacht dat we dat ooit zouden gaan doen. De hele pirouettes en de wissels om de twee zijn inmiddels echt goed bevestigd, dus ben onwijs benieuwd, maar vind het ook superspannend. In de les zijn we zelfs al bezig met stukjes piaffe en wissels om de pas, we zijn er nog lang niet, maar het begint al wel een beetje te komen. Ik ben elke keer dat ik op dat paard stap weer zo onwijs gelukkig!
annikavolder schreef:martinev schreef:Wel heel tof dat jullie zo lekker gaan Annika!! Op naar de slipjas!
Nog 7 wp te gaan hoorstart weinig deze zomer door vakantie(s)/werk ( iets met een cursus in Amerika en 2x naar de OS in parijs en later deze zomer nog mee als arts op een boot naar Spitsbergen en Groenland
)
heb wel een prachtige slipjas gezien in de kleur bruin van mijn laarzen, maar wil het niet jinxen door die nu al te kopen
https://agradi.nl/products/fair-play-we ... gKcZPD_BwE
eerst die 10 wp bijelkaar en alles voor de PSG bevestigd.
martinev schreef:Nou, precies dat Marliez, dat is echt magisch!
Die slipjas is echt onwijs mooi Annika, maar snap je gevoel dat je het niet wil jinxen haha!
Die eners, pfff, drie lukt goed, maar inderdaad, daarna ben ik zelf volledig de kluts kwijt en weet ik niet meer waar mijn benen heen moeten haha! Heb er een keertje 5 achter elkaar gesprongen, dat was echt mega, maar was een toevalligheidje denk ik haha! Tweeërs kunnen we ook heel lang volhouden, dat vind ik echt een fijn ritme!