AtillaFlash schreef:En ik wacht gezellig met jullie mee.... zijn er nog meer mensen die nog geen uitslag hebben van de t/m 6 december ronde?
Ikke

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurie schreef:Ik vind de timing ook een beetje eigenaardig. Als het nu kan dan heeft het de hele tijd gekund.Ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien, maar ik vind het met de oplopende cijfers en persconferentie van dinsdag wel een rare beslissing om meetmomenten weer toe te staan
ynskek schreef:Volgens mij heeft het te maken met het andere wat Rutte zei. Het de proef op de som nemen met betrekking tot sommige activiteiten om de effecten van de versoepeling ook in kaart te kunnen brengen en in de gaten te houden.
Maar ik kan het mis hebben.
Laurie schreef:Ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien, maar ik vind het met de oplopende cijfers en persconferentie van dinsdag wel een rare beslissing om meetmomenten weer toe te staan
Laurie schreef:Ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien, maar ik vind het met de oplopende cijfers en persconferentie van dinsdag wel een rare beslissing om meetmomenten weer toe te staan