Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:29

AtillaFlash schreef:
En ik wacht gezellig met jullie mee.... zijn er nog meer mensen die nog geen uitslag hebben van de t/m 6 december ronde?

Ikke *\o/*

tennan

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:31

AtillaFlash, L2 toevallig?

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:29

Tennan, nee, M1. Maar gelukkig nog meer wachtenden dus.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:04

Net KNHS gebeld ivm andere vraag; er staat nog steeds 5 dagen voor de beoordeling dus ik wacht maar verder af voor de 6 dec proef beoordeling en mijn suggestie anders te verdelen (bv meer up to date wie beschikbaar is, of jury zelf anoniem uit database laten halen) ga ik op hun advies mailen naar paardrijden platform . Zou jammer zijn als het niet optimaal benut wordt.

Tennan en Sott: hebben jullie al wat?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:08

Goeie Atilla! Ik hoop dat ze iets doen met die tip.

Ik heb nog niks trouwens :+

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:20

Vraagje voor hier; zag bij de KNHS staan dat de meetmomenten vanaf 14 december weer toegestaan zijn. Weet iemand of dat betekent dat de regels van online t/m L2 en de max. 5 wp's online dán in gaan, of pas wanneer er échte wedstrijden worden verreden i.p.v. meetmomenten?

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:28

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:33

Heb het al gevonden bij de meestgestelde vragen!

6. Blijft het mogelijk om online proeven te laten beoordelen via paardrijden.nl?

Ja dit blijft voorlopig wel het geval. Omdat per veiligheidsregio kan verschillen of er meetmomenten gereden kunnen worden willen we een alternatief blijven bieden in deze periode. Het blijft daarom vooralsnog mogelijk om dressuurproeven t/m de klasse M2 te laten beoordelen voor winstpunten. Ook proeven uit de klassen Z1 t/m ZZlicht kunnen worden beoordeeld via paardrijden.nl. Aan deze klassen worden geen winstpunten toegekend.

In januari gaan we dit opnieuw beoordelen. Zodra het overheidsverbod op wedstrijden wordt opgeheven zal paardrijden.nl alleen nog opengesteld zijn voor de klassen t/m L2.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:41

Ah das duidelijk!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:42

*\o/* *\o/*

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 17:45

Wat tof! Ik hoop dat meetmomenten bij ons in de regio dan weer mogen :D Ik ga het in de gaten houden. Dan ga ik zondag nog wel filmen en dan hoop ik stiekem dat het de laatste keer was.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:47

Ik ben blij dat ik hier meelees want ik had het nieuws over mogelijk meetmomenten gemist. Nu ga ik heel hard duimen dat mijn wedstrijd die ik voor 19 december had ingeschreven omgezet wordt naar een meetmoment.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:02

Ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien, maar ik vind het met de oplopende cijfers en persconferentie van dinsdag wel een rare beslissing om meetmomenten weer toe te staan :o

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:07

Volgens mij heeft het te maken met het andere wat Rutte zei. Het de proef op de som nemen met betrekking tot sommige activiteiten om de effecten van de versoepeling ook in kaart te kunnen brengen en in de gaten te houden.

Maar ik kan het mis hebben.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:24

Laurie schreef:
Ik wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien, maar ik vind het met de oplopende cijfers en persconferentie van dinsdag wel een rare beslissing om meetmomenten weer toe te staan :o
Ik vind de timing ook een beetje eigenaardig. Als het nu kan dan heeft het de hele tijd gekund.
Maar goed ik ben er super blij mee en wil heel graag even checken hoe ik ervoor sta. Winstpunten heb ik niet nodig maar een controle momentje door de jury is wel even nuttig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:36

Het mag alleen als de veiligheidsregio expliciet toestemming geeft... Dat zal elke vereniging dan aan moeten vragen. En met de oplopende cijfers... Weet ik niet of die toestemmingen gegeven gaan worden.

De coronamaatregelen zijn nog steeds dezelfde, maar de KNHS waagt het er op: onder de KNHS-vlag kunnen per 14 december meetmomenten worden georganiseerd. Er is wel één belangrijke maar: de betreffende gemeente of veiligheidsregio moet toestemming geven om het meetmoment te organiseren.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:40

ynskek schreef:
Volgens mij heeft het te maken met het andere wat Rutte zei. Het de proef op de som nemen met betrekking tot sommige activiteiten om de effecten van de versoepeling ook in kaart te kunnen brengen en in de gaten te houden.

Maar ik kan het mis hebben.

Ja ik geloof dat er januari een aantal gecontroleerde proefprojecten worden georganiseerd, maar ze spreken ook nog over mogelijke extra maatregelen in december. Vandaar :)

Dat snap ik ook zeker Katja!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:50

sott schreef:
AtillaFlash schreef:
En ik wacht gezellig met jullie mee.... zijn er nog meer mensen die nog geen uitslag hebben van de t/m 6 december ronde?

Ikke *\o/*

Oh jullie moeten veel geduld hebben!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:53

Laurie schreef:

In het bericht van de KNHS staat dat ze reisbewegingen willen beperken door door het hele land meetmomenten toe staan. Nu heb je enkel op bepaalde locaties oefenspringen, waardoor half Noord-Nederland naar de Peelbergen afreist, precies wat ze niet willen. Ik snap de beslissing in die zin dan ook wel, maar ben benieuwd hoe lang we dit nog mogen doen met al die oplopende cijfers..

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:56

Niet meer onderstrepen, wat is dit fijn zeg.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:36

Laurie schreef:

Eens.
Dacht ook, dat het om de reden was om samenkomen van meerdere mensen te vermijden. Blijkbaar verkeerd begrepen.

Nu kunnen mensen wel regionaal blijven en hoeven ze niet allemaal naar de Peelbergen :Y) . Behalve als vele gemeentes het niet toestaan.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:39

Zijn er nog meer juryleden die nog steeds geen proeven hebben gekregen? Vorige maand kreeg ik stapels binnen, nu al 1,5 week niks...

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:40

shirleyp schreef:
Zijn er nog meer juryleden die nog steeds geen proeven hebben gekregen? Vorige maand kreeg ik stapels binnen, nu al 1,5 week niks...

Hier hetzelfde helaas! Ik heb net de M-licentie behaald, dus had juist helemaal zin om aan de slag te gaan *\o/* Maar even geduldig afwachten..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:41

Daarom was het oefenspringen overal gewoon erg raar. Wedstrijden en meetmomenten niet toegestaan vanwege reisbewegingen, onderlinge wedstrijden alleen. (Volgens mij zat daar ook nog wel een beperking aan) en dan wordt er zo naar de mazen gezocht en zijn er juist veel reisbewegingen en mensen bij elkaar.

Ipv dat aan te pakken gaan we maar gewoon weer meetmomenten toestaan? Terwijl de redenen om het niet te doen er allemaal nog zijn?

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:44

Bedankt voor je snelle reactie, Tamara! Hoop voor ons allebei dat we snel wat krijgen :)