Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Ja dat is niet zo gek toch? Ze zullen dan volgende week wel weer een nieuwe organiseren en dan eerst afwachten wat de overheid doet. Ze doen doet enkel tijdens de geldende maatregelen. Zelfde geldt besluiten ze volgende week dat er toch langzaam weer opgestart wordt na 28 april. Dat wordt 21 april besloten door kabinet dus ik vermoed ze die besluiten afwachten ook?
Sanet schreef:Misschien dat het elke week gewoon is? Elke week tot en met de woensdag?
Yvank_ schreef:Ik ook niet maar je weet het niet dus lijkt me niet zo gek dat ze niet al allemaal evenementen vooruit gepland hebben? Dat zullen ze af laten hangen van de maatregelen.
DoretteK schreef:Een beetje offtopic, maar ik ging er vanuit dat er tot 1 juni geen wedstrijden zijn, door het verbod op evenementen tot 1 juni. Maak ik dan een verkeerde assumptie of behoren wedstrijden niet tot evenementen?
estell__ schreef:Ik heb ze een vraag gesteld mbt het promoveren wanneer er voldoende winstpunten zijn behaald. Mocht ik antwoord krijgen zal ik dit hier delen.
Yvank_ schreef:DoretteK schreef:Een beetje offtopic, maar ik ging er vanuit dat er tot 1 juni geen wedstrijden zijn, door het verbod op evenementen tot 1 juni. Maak ik dan een verkeerde assumptie of behoren wedstrijden niet tot evenementen?
Vergunningsplichtige evenementen. Dat zijn de meeste dressuur en springwedstrijden niet. Voor al het andere geldt nu 28 april waarbij. Ze volgende week besluiten of dat verlengt wordt.