Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:18

Misschien een hele domme vraag, maar je combinatienummer is dat hetzelfde als startpasnummer?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:30

Combnatienummer is 6 cijfers met 2 letters. Eerste letter van de naam van je paard en eerste letter van jouw achternaam.

Transpondernummer is dan weer chipnummer toch?

Buxy

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:33

Ja transponder is chip nummer :o

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:45

Check!

Dan alleen nog de App in Android _/-\o_

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:53

Misschien even wachten tot er een officieel bericht vanuit de knhs komt. Ik vind het niet gek dat je daarvoor nog niet kunt inschrijven enzovoorts. Het is nog niet officieel gelanceerd, dus ook nog niet open.

Cheerio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:17

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:19

Daar staat inderdaad geen nieuwe info op en ook geen antwoord op de vragen die mensen in dit topic al aangaven.

Als we daar meer duidelijkheid over hebben (het promoveren en het filmen) dan vind ik het een goed initiatief en iets wat ze in de toekomst best door mogen laten gaan. Ook als er weer gewone wedstrijden komen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:21

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:24

Op Facebook zag ik een bericht staan dat er zoveel nieuwe apps bij de play store zijn aangemeld, en dat het daarom langer duurt voor dat de app ook daar te vinden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:25

Ja dat is niet zo gek toch? Ze zullen dan volgende week wel weer een nieuwe organiseren en dan eerst afwachten wat de overheid doet. Ze doen doet enkel tijdens de geldende maatregelen. Zelfde geldt besluiten ze volgende week dat er toch langzaam weer opgestart wordt na 28 april. Dat wordt 21 april besloten door kabinet dus ik vermoed ze die besluiten afwachten ook?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:26

Misschien dat het elke week gewoon is? Elke week tot en met de woensdag?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:26

En de deelname is gratis? Denk dat ze nog aan het sleutelen zijn.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:27

Het inschrijfgeld is al aangepast inmiddels

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:39

Yvank_ schreef:
Ja dat is niet zo gek toch? Ze zullen dan volgende week wel weer een nieuwe organiseren en dan eerst afwachten wat de overheid doet. Ze doen doet enkel tijdens de geldende maatregelen. Zelfde geldt besluiten ze volgende week dat er toch langzaam weer opgestart wordt na 28 april. Dat wordt 21 april besloten door kabinet dus ik vermoed ze die besluiten afwachten ook?

Ik verwacht eigenlijk niet dat normale wedstrijden op korte termijn weer mogelijk gaan worden, zeker niet voor 1 juni.

Sanet schreef:
Misschien dat het elke week gewoon is? Elke week tot en met de woensdag?

Zoiets zou ik wel fijn vinden, dan kun je ook gericht voor een proefje trainen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:40

Ik ook niet maar je weet het niet dus lijkt me niet zo gek dat ze niet al allemaal evenementen vooruit gepland hebben? Dat zullen ze af laten hangen van de maatregelen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:43

Nee dat snap ik ook zeker! Het is voor iedereen lastig en dat is voor de KNHS niet anders.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:47

Yvank_ schreef:
Ik ook niet maar je weet het niet dus lijkt me niet zo gek dat ze niet al allemaal evenementen vooruit gepland hebben? Dat zullen ze af laten hangen van de maatregelen.

Maar ze zullen toch ook niet zo'n heel platform op poten zetten als de kans bestaat dat het maar twee keer gebruikt kan worden.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:51

Een beetje offtopic, maar ik ging er vanuit dat er tot 1 juni geen wedstrijden zijn, door het verbod op evenementen tot 1 juni. Maak ik dan een verkeerde assumptie of behoren wedstrijden niet tot evenementen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:54

Nou dat zeggen ze zelf op hun website.

De KNHS biedt leden deze mogelijkheid om zolang de maatregelen van de Overheid gelden, binnen deze maatregelen, toch op een verantwoorde manier de training van paarden en ruiters thuis te ondersteunen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:56

DoretteK schreef:
Een beetje offtopic, maar ik ging er vanuit dat er tot 1 juni geen wedstrijden zijn, door het verbod op evenementen tot 1 juni. Maak ik dan een verkeerde assumptie of behoren wedstrijden niet tot evenementen?

Vergunningsplichtige evenementen. Dat zijn de meeste dressuur en springwedstrijden niet. Voor al het andere geldt nu 28 april waarbij. Ze volgende week besluiten of dat verlengt wordt.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:05

Filmpje aanleveren voor morgen middennacht? Dat is wel heel snel..

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:07

estell__ schreef:
Ik heb ze een vraag gesteld mbt het promoveren wanneer er voldoende winstpunten zijn behaald. Mocht ik antwoord krijgen zal ik dit hier delen.

Antwoord van de KNHS:
"Voor nu is promoveren nog mogelijk, het is nu nog wel een pilot, dus wanneer blijkt dat het niet goed gaat, kunnen de regels nog wijzigen."

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:13

Yvank_ schreef:
DoretteK schreef:

Vergunningsplichtige evenementen. Dat zijn de meeste dressuur en springwedstrijden niet. Voor al het andere geldt nu 28 april waarbij. Ze volgende week besluiten of dat verlengt wordt.

En daarbij kun je dit geen wedstrijd noemen. Het is gewoon proef rijden, zonder competitie met anderen.
Net als bij thuisonderwijs kun je via een video je nivo laten toetsen, met al of niet een wp als resultaat.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:27

Ik hoop dat deze mogelijkheid blijft bestaan, ook na corona.
Ik heb me toevallig dit jaar afgemeld van de KNHS omdat ik geen wedstrijden meer ga starten. Dit is voor mij fysiek te belastend geworden.
Maar op een goede dag een keer een proefje rijden, zonder de belastbaarheid van reizen, gaat misschien nog wel.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:27

Oh nee, ik bedoelde de 'echte' fysieke wedstrijden. Dat er dus dan tot 1 juni 'online' wedstrijden zullen zijn. Maar ik heb dat het vergunningsplichtige stukje niet mee gekregen. Dat verklaart het dus wel :)