en dat het zo donker is. Ik vind dit de minst leuke tijd van het jaar om een paard te hebben. Vanavond les, maar ik vind in de avond rijden maar niks als het zo donker is. Dan wil ik wegkruipen onder een dekentje op de bank met een kopje thee. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TanjaxBas schreef:Hé ik ben ook hypermobiel.Maar dan in een combi met reuma, niet fijn! Heeft er voor gezorgd dat ik 4 maanden niet rijden mocht + de ziekte van mijn paard dus 8 maanden niet gereden. Maar goed, ik kan rijden met minder pijn dan normaal en afentoe op de fiets dus mij hoor je niet klagen

Zwartvosje schreef:Dat is idd balen Chantal. Maar fijn dat hij niet ontploft of iets als ie langer stilstaat dan de bedoeling is. Paris blijft altijd goed bestuurbaar als ze te lang stil heeft gestaan, maar ze wordt wel echt een irritante etter en alles is ineens eng. Nu blijft dat laatste gelukkig met weigeren er langs te gaan en geen vluchtgedrag, maar de eerste keer nadat ze langer dan vier dagen stil staat, is ze echt zoooooooooooo niet fijn te rijden
Paris is van Junior STV en die schijnt zowieso niet hele makkelijke nakomelingen te geven, geloof dat er zelfs een topic over liep op bokt
Zwartvosje schreef:Dat zou natuurlijk het verschil kunnen maken, tuigers die ik ken zijn zowieso vrij koel in de kopParis is van Junior STV en die schijnt zowieso niet hele makkelijke nakomelingen te geven, geloof dat er zelfs een topic over liep op bokt
Urielle schreef:Jammer zeg, hoe komt het?
:(