Ik heb een reactie terug van de knhs. Er is 23/11 een vergadering van het springforum en daar is dit onderwerp als agendapunt toegevoegd. Het gaat dus besproken worden
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. madelein schreef:Goed idee, baat het niet schaadt het niet zullen we maar denken.
Ik heb een reactie terug van de knhs. Er is 23/11 een vergadering van het springforum en daar is dit onderwerp als agendapunt toegevoegd. Het gaat dus besproken worden.
madelein schreef:De vergadering moet nog plaats vinden. In de mail die ik heb gekregen staat dat het onderwerp: klachten over rijstijlbeoordeling B springen en de petitie hierover als onderwerp toegevoegd zijn aan de vergadering.
) en het B rondje 1 balk en 65.5. Dat is dan een beetje jammer.
Snorlex schreef:Ik hoop voor het BB wat meer op "onder begeleiding op wedstrijd springen"
Soms wil ik te gecontroleerd rijden en dan is het fijn wanneer iemand je daar op wijst (of tussen het 1e en 2e rondje in).
Ik heb namelijk niet altijd een "kenner" mee op concours voor tips&tricks.
Snorlex schreef:Ik hoop voor het BB wat meer op "onder begeleiding op wedstrijd springen"
Soms wil ik te gecontroleerd rijden en dan is het fijn wanneer iemand je daar op wijst (of tussen het 1e en 2e rondje in).
Ik heb namelijk niet altijd een "kenner" mee op concours voor tips&tricks.