Mijn jongens zijn vandaag naar de tandarts geweest, morgen rust dagje en dan zondag weer aan de bak
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hetzelfde met peesbeschermers, moet wel van die aardig dure beschermers, anders gaat zijn koot ook kapot
als ik maar uitkijk met wat ik om/op doe hebben we nergens last van
gelukkig kon ik er nog opklimmen.. het mooiste was nog dat het in de galop was na een hindernis.. geweldig hahah!
voor of nadeel? wat vinden jullie? lekker vroeg er uit

komt vast goed, als je er zelf maar in gelooft..
ziet er goed uit hoor!
Helemaal trots op mijn lieverdje IlBuono schreef:Wat een leukerd op die fotoziet er goed uit hoor!
Veel succes op wedstrijd voor iedereen die gaat! Ik jammer genoeg niet (en ik denk niet tot april) die rhino hier brengt alles in de war en we nemen toch maar het zekere voor het onzekere en houden alles even thuis.. Wel dik balen want hij is eindelijk top aan het lopen![]()
Vandaag héél fijne les gehad met mijn lieve paardje die echt een topdagje had en de proeven eindelijk bevestigd komen! Hij loopt nu eindelijk ook 'compacter' wat héél moeilijk was voor hem maar zijn bespiering zit er nu goed opHelemaal trots op mijn lieverdje
Gelukkig loopt ie nu echt goed
. Ik start gewoon lekker 'thuis' (op de stal waar ik sta) echt ideaal! Hillady schreef:Oh jeetje.. Naja mooi dat hij nu goed loopt in ieder geval.
Heeft er precies opnieuw plezier in gevonden want mistte soms wat enthousiasme in de piste
) en in de twede proef 180
eindelijk weer een winstpuntje

.
En top Lina, wel jammer natuurlijk maar komt altijd goed, geduld is een schone zaak