Andere resultaten ook super!
Wij hebben gisterenavond ook weer eens een springwedstrijdje gehad

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lisaapee schreef:Myour: Ja haha we moeten toch vooruit blijven denken
Laura: Verschil merk ik niet bij jury'seerder bij mederuiters die direct een mening hebben. Soms zie je het natuurlijk wel in de punten terug bij bijv. de middendraf of het wijken. Mijn pony heeft niet lange pootjes en kan dus niet zo knallen en scharen als een grote KWPN'er
Waar ik moeite moet doen hoeven sommige paardenruiters hun paard alleen naar voren te rijden en hij gaat al sjouwen. (Natuurlijk ook niet bij ieder paard
) Dus ik haal gewoon uit mijn pony wat er in zit en dan ben ik tevreden
Winner91 schreef:@Lisa wat leuk zeg! Ik start ook met mn 4 jarige E pony tussen de paarden. We Mogen alweer bijna naar het M1 maar moeten wachten tot april ivm zn leeftijd.
@Myour, wat fijn dat je paardje zo lekker loopt op het moment. Ik ben erg benieuwd naar het filmpje.
Ik heb zondag gestart. Baileys was een draakje en wilde in de eerste proef constant aangalloperen. Heel erg terug gereden alleen maar en wilde hem bijna een keer stil zetten. Werd ook erg kort in de hals hierdoor. Uiteindelijk 175 punten. Tweede proef nog steeds bagger maar iets beter en een eerste plek met 184 punten.
Nu L2+7.
We gaan nu even stoppen met wedstrijden en lekker veel lessen.