Andere resultaten ook super!
Wij hebben gisterenavond ook weer eens een springwedstrijdje gehad
wij hadden 5 strafpunten en 73 stijlpunten!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wij hadden 5 strafpunten en 73 stijlpunten!

Zou ik me hier ook mogen melden?
)
Anders haalden we nu al wel 2 wp's per proef.
)
instructrice probeerde nog te filmen maar had 's avonds les, en de verlichting in de binnenbak is niet echt best dus dat lukte helaas niet. Volgende keer beter! Kan zo genieten van dit paard

eerder bij mederuiters die direct een mening hebben. Soms zie je het natuurlijk wel in de punten terug bij bijv. de middendraf of het wijken. Mijn pony heeft niet lange pootjes en kan dus niet zo knallen en scharen als een grote KWPN'er
Waar ik moeite moet doen hoeven sommige paardenruiters hun paard alleen naar voren te rijden en hij gaat al sjouwen. (Natuurlijk ook niet bij ieder paard
) Dus ik haal gewoon uit mijn pony wat er in zit en dan ben ik tevreden
Lisaapee schreef:Myour: Ja haha we moeten toch vooruit blijven denken
Laura: Verschil merk ik niet bij jury'seerder bij mederuiters die direct een mening hebben. Soms zie je het natuurlijk wel in de punten terug bij bijv. de middendraf of het wijken. Mijn pony heeft niet lange pootjes en kan dus niet zo knallen en scharen als een grote KWPN'er
Waar ik moeite moet doen hoeven sommige paardenruiters hun paard alleen naar voren te rijden en hij gaat al sjouwen. (Natuurlijk ook niet bij ieder paard
) Dus ik haal gewoon uit mijn pony wat er in zit en dan ben ik tevreden
(alleen heel af en toe nog momentjes) met zo'n jonkie is het niet niks! maar even wennen daarna kan je het alleen maar in je voordeel gebruiken
Winner91 schreef:@Lisa wat leuk zeg! Ik start ook met mn 4 jarige E pony tussen de paarden. We Mogen alweer bijna naar het M1 maar moeten wachten tot april ivm zn leeftijd.
@Myour, wat fijn dat je paardje zo lekker loopt op het moment. Ik ben erg benieuwd naar het filmpje.
Ik heb zondag gestart. Baileys was een draakje en wilde in de eerste proef constant aangalloperen. Heel erg terug gereden alleen maar en wilde hem bijna een keer stil zetten. Werd ook erg kort in de hals hierdoor. Uiteindelijk 175 punten. Tweede proef nog steeds bagger maar iets beter en een eerste plek met 184 punten.
Nu L2+7.
We gaan nu even stoppen met wedstrijden en lekker veel lessen.
Ik heb pas beleerd toen ze 4 was dus hoef qua leeftijd nergens op te letten 
ik ben zó a-technisch.
haha
heel jammer want deze week ging het echt zoooo goed en lekker!! alles leek vanzelf te gaan, dat was nu wel minder, jammer want dit is de eerste L2 proef (van de 6 voorafgaande) die niet zo lekker ging naar mijn gevoel, maarja kan gebeuren! alleen net pech dat het op een selectie gebeurd