Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nicky_rilana schreef:ja ik wil eigenlijk de selecties in de B starten, maar dan moet ik niet te vaak meer dan 210 halen want dan ben ik er zo uit
SienenIvo schreef:marjolein_el:Waar had jij wedstrijd?

marjolein_el schreef:nicky_rilana schreef:ja ik wil eigenlijk de selecties in de B starten, maar dan moet ik niet te vaak meer dan 210 halen want dan ben ik er zo uit
Luxeprobleem?
SienenIvo schreef:marjolein_el:Waar had jij wedstrijd?
Ik had oefenwedstrijd in Schoorl bij de duinridders, maar ik denk niet dat je dat kent?

Maartenn schreef:Ik wil over een paar weken ook een startpas aanvragen!
Het rijden gaat steeds beter (rij zelf nu een jaar en 3 maanden, heb paard 9 maanden), dus ik denk dat we nu wel klaar zijn om op wedstrijd te gaan!
Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt met selecties enzo?
meestal mogen dan de beste zoveel door, binnen zijn dit er minder als buiten. mag je daar dan ga je naar de brabante of net in welke provincie je woont. buiten is dat vaak 2 dagen en binnen 1 dag die je dan moet rijden. als je L2 of hoger rijd en je zit weer bij de beste zoveel mag je door naar het NK, en dan stopt het er mee. dit kun je ook opzoeken bij de knhs 
Pattyy_ schreef:kon je niet naar de brabantse in het L1 dan?
nicky_rilana schreef:nee want dan moest ik meteen L starten en mijn paard is nu pas 4 en die kon toen nog niet wijken en zijn galop is nog niet zo goed dat ik echt een midden galop kan laten zien, maar misschien start ik wel gewoon L2 en sla ik het L1 over maar dat moet ik nog even kijken

nicky_rilana schreef:http://www.startlijsten.nl/startlijsten ... zoeker.php
nog even op bekijk de lijsten klikken en dan krijg je hem
Maar ga wel even een lijst in limburg opzoeken!