Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Baal schreef:Texelse (en anderen): Springprotocol nieuwe stijl 3 punten: Wijze van rijden (5x) , houding en zit (4x), algemene verzorging (1x). Twee mnd geleden nog geschreven, eergister nog wedstrijd gehad...staat er nog steeds op..
Marcella_e schreef:Zou wel leuk zijn als je een pittig ruitertje kan vinden straks! Bon is leuk! Ze heeft inderdaad vermogen zat!
vickers schreef:@Marcella_e ja ik was dat op hindernis 8:)
Waar heb jij al die foto;s van zaterdag vandaan?
Ik heb wel op R.Schaap zijn site gekeken maar kon helaas maar 1 foto vinden van het BB.
Margriet_ schreef:Gomir als jij eens een schrijfster nodig bent, ik meld mij aan!Zover wonen wij niet uit elkaar dacht ik!
Opzich is er ook niet veel veranderd. Alleen een andere wijze van beoordelen van de stijlpunten. Eerder had je ook 3 punten waar je op beoordeeld werd, alleen maakte dat niets uit voor de wpen eigenlijk. Toen werden er eigenlijk geen onvoldoendes gegeven. Nu wel en daarom valt het ineens iedereen op. Ja het is nu meer een jurysport geworden, maar nog steeds kun je daar zelf wat aan doen denk ik.
Ook ik vond de regeling niks, maar als je er beter over nadenkt is het dus niet veel anders. Ze hadden zelfs de oude puntenregeling wel kunnen houden en daar beter naar jureren en durven te punten en die mee laten tellen in de winstpunten. Dan kwam je op hetzelfde uit.