Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:En als je die bron niet vermeld is het dus alsnog plagiaat? Of wat is het dan?
Ayasha schreef:_Marinke_ schreef:En als je die bron niet vermeld is het dus alsnog plagiaat? Of wat is het dan?
Technisch gezien wel maar ik weet niet of dat met küren ook geld, je hebt nu eenmaal verplichte onderdelen en volgens mij zit daar het addertje.. Wat Lovely dus ook al stelt...; Er zijn maar vier manieren om een diagonaal te rijden...
Citaat:Auteursrechten geven rechten aan ‘scheppende’ kunstenaars, zoals schilders, (tekst / muziek-) schrijvers, beeldhouwers en vormgevers. Naburige rechten geven rechten aan (o.a.) uitvoerende kunstenaars, zoals dansers, muzikanten, acteurs. De Wet op de Naburige Rechten beschermt de uitvoering van een werk door een of meer uitvoerend kunstenaars. Dat betekent dat anderen - behoudens een aantal uitzonderingen - niet die uitvoering mogen gebruiken zonder toestemming. In ieder geval moet er een vergoeding betaald worden
Citaat:persoonlijkheidsrechten: Recht om in te grijpen als je naam niet vermeld wordt of je werk verminkt is.Je kunt dit net als de rest van het auteursrecht - niet overdragen. Met betrekking tot de naamsvermelding kun je wel afspreken dat je afstand van dit recht doet, d.w.z. dat je kan afspreken dat je van naamsvermelding afziet.
manubres schreef:[quote Rath vond de kur, het paard en het rijden van de ruiter(EG) gewoon te geweldig. Dus nu hij het paard rijd, de kur doet is de volgende stap misschien wel plastice chirurgie, zodat hij ook als EG kan worden?.quote]
Ha...ha..ha...ik kom niet meer bij!!!Plastische chirurgie voor Rath, zodat hij op Edward gaat lijken...het lijkt me een logische volgende stap!
BarryFG schreef:Ik vind dit wel een erg trieste actie van RathVooral aangezien deze choreografie OP DIT MOMENT ook door Edward wordt gebruikt in zijn kur met Sisther!!
Zitten we straks op het EK naar 2 dezelfde kuren te kijken, alleen met een ander muziekje. Zal wel erg l*lig zijn als Edward dan met "zijn" paard en zijn kur voorbij gereden wordt.
Borivage schreef:Laat duidelijk zien dat Totilas eigenlijk een paard is wat alleen maar goed presteert onder een specifieke ruiter, of wel Edward.
Enerzijds moet Edward het zien als een homage aan zijn kwaliteiten en inzet destijds.............
Rath...... ach ja duitsers ken ik van het stelen van fietsen............ wegkapen van een goed paard, ................ in de leer geweest bij de chinezen
om iets in spiegelbeeld weg te zettenDus ja....... korreltje zout.
Vindt het zieliger voor Totilas want die wordt nu echt gewoon kapot gereden en hij verdiend zoveel meer.
manubres schreef:Ben het hier helemaal mee eens.
Verder zag ik ook nog een bericht over dat een nationale titel nog nooit zo "wertlos" is geweest. Welke waarde heeft een titel als je er zelf eigenlijk totaal geen werk voor hebt gedaan???
manubres schreef:Kwam ik tegen in Gastenboek Rath:@
Es ist schlussendlich auch immer eine Frage der Definition von Leistung. Für mich persönlcih ist die ausbilderische Leistung von Relevanz für die Anerkennung von Erfolgen, und da sieht es für MR halt mau aus.
Ich habe auch nichts gegen MR, im Gegenteil, ich denke, dass er ein sympathischer und netter Mann ist, aber ich kritisiere halt die Vorgehensweise, Ausbildung in der Bewertung von Leistung aussen vor zu lassen. Zu einem Titel, der was wert sein soll, gehört einfach auch der gemeinsame und immer beschwerliche Weg von Reiter und Pferd über Jahre dazu. Erst dann kann ein Erfolg Gänsehaut auslösen, nicht nur beim Reiter, sondern auch beim Publikum, denn die Zuschauer wissen um den Kampf und die Kraft die sich hinter manchen Leistungen verbirgt. Der Zuschauer ist nicht blind, auch wenn man ihn oft dafür hält. Und genau deshalb war die Gal-Ära ja so toll, er ritt jahrelang in der 2. Reihe, bemühte sich, versuchte alles, gab sein Bestes und bekam dann dieses Wunderpferd geschenkt, um es einmal allen zu zeigen. Kein Schriftsteller könnte sich eine schönere Story ausdenken. Und wenn man dann diesen Traum dahinschmelzen sieht im Feuer der materiellen Glut, dann verschlägt es einem als Zuschauer und leidenschaftlicher Dressurreiter einfach den Atem..und dann schreibt man soviel in dieses Gästebuch, obwohl man eigentlich anderes zu tun hätte....
Ich wünsche Ihnen eine schönen Abend!
Normalerweise bin ich eher der rationale Typ, nur mal so..haha
Ben het hier helemaal mee eens.
Verder zag ik ook nog een bericht over dat een nationale titel nog nooit zo "wertlos" is geweest. Welke waarde heeft een titel als je er zelf eigenlijk totaal geen werk voor hebt gedaan???
Cayenne schreef:manubres schreef:Ben het hier helemaal mee eens.
Volgens mij loopt een paard nog steeds niet uit zichzelf een GP proef.
Daar moet een ruiter nog wel enig werk voor doen, dus om nou te zeggen dat ie er totaal geen werk voor heeft gedaan