Lowara schreef:wow.. dat is dan een dure grap geweest, 6X inschrijfgeld weg
Dat was voor die ruiter niet zo heel belangrijk als je internationaal rijd dan stelt het inschrijfgeld voor zo'n plaatselijke wedstrijd niet zo veel voor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hij is bijna 1x over de jury heen gewalst. De jury had me niet gedisqualificeerd ookal hadden ze daar volste recht toe, maar veel punten had ik niet over
Kreeg wel een applausje van het publiek bij de prijsuitreiking voor het proberen van het rijden van een proefje....
Weer erop geklommen en proef afgemaakt, met wat wegsprongetjes uiteraard. 

Elsskippy schreef:Ik was mijn paarden vergeten mee naar huis te nemen.
Ze stonden nog in de stallen op concours, en ik was al op de terug weg en toen dacht ik er ineens aan.
Jeetje wat ben ik geschrokken, de lampen waren ook al uit in de stallen.
deze komt in aanmerking voor 'blooper van het jaar'.
ebn830 schreef:Ik was een keer gevallen voor de wedstrijd. Dus helemaal afgeklopt en wel zit ik weer op het paard ik de bak ik proefje rijden... Blijkt dat ze mijn cap vergeten waren af te kloppen. Heb dus een proef gereden met een halve zandcap...
Ik was 8 geloof ik, en ik had mijn eerste proefje, en ik was hartstikke zenuwachtig. Ik moest halverwege de proef bij A afwenden en bij C linkerhand, wat doe ik, ga ik halthouden en groeten.
Haha, en mijn voorleester: AMBER ZO VER ZIJN WE NOG NIET! En toen ben ik nog vrolijk verder gereden. Ben trouwens wel 1e geworden, kun je nagaan haha!
En toen vrolijk verder gereden, was geen succes trouwens.