Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peppertree schreef:Ja, blijkbaar mag even uitdraven dus wel… maar dus niets meer wat lijkt op ‘werk’. Ik kan het ook nergens terugvinden. Dat je je paard niet nog naar behandelen mag snap ik, maar goed, dat mocht daarvoor ook al niet natuurlijk. Vooral omdat er meerderen waren die beaamden dat het echt een overtreding was dacht ik, ik wil nu toch weten of het echt zo is.
Citaat:Artikel 121 – Losrijterrein
1. Het losrijterrein mag alléén gebruikt worden voor het losrijden en heeft een minimale afmeting van: 35 m lengte en
15 m breedte.
Citaat:5. Op het losrijterrein mag voorafgaand aan of na afloop van de door de ingeschreven deelnemer te rijden proef of proeven, uitsluitend door degene die met een bepaald paard zal starten dan wel met dit paard heeft gestart worden
gewerkt. [...]

Was heel trots op m'n paard! De rijbak was wel echt heel erg slecht, zoooo los. Leek wel alsof er door de duinen aan het rijden waren. Alle paarden moesten enorm ploeteren, dat was echt niet oké

Deempjexxx schreef:Hoihoi,
Na een lange tijd afwezig aangezien mijn paard geblesseerd is/was, keer ik toch weer terug in de wedstrijdring. En dit omdat wij een leuke Tinker gekocht hebben, heel wat anders dan ons andere paard![]()
Hij ging mee in het L1 en behaalde 2 winstpunten en een 2e plaats tijdens zijn debuut.
Hij was errug trots op zijn lintje.
De wedstrijd voor aankomende zaterdag afgezegd want ik lig al een paar dagen ziek in bed helaas.
Ook heb ik ons ingeschreven voor een koudbloeden wedstrijd hier in de buurt
[ Afbeelding ]