[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:29

Kim, balen van de spanning de eerste keer, maar supergoed aangepakt met t hc rijden toch?! Je hebt t probleem kunnen oplossen én je weet dat jullie het samen makkelijk kunnen! Dat moet vertrouwen geven om verder te gaan en ook officieel die punten te rijden :)

Optiwolk, wat vervelend zeg! Zeker omdat het je nu 2x gebeurd is. Maar je hebt ook wél een punt, die krijg je ook niet voor niks, dus jullie komen hier echt wel door. Ontzettend lastig als je niet helder hebt wat het is. Geen commentaar op de protocol waaruit je kan opmaken waardoor je laag zit? En scoor je overall lager of specifieke onderdelen? Soms heb je iets wat een jury op elk onderdeel meeneemt, waardoor je enorm hard keldert, maar ook weer makkelijk kan oplossen en (of bij een ander) 20 punten bij kan rijden..
Snap je rotgevoel voor nu, das niet waar je op hoopt..

En mellamoshan gefeliciteerd! Lekker terug komen na zo lange tijd! :D

Ik heb vanmorgen écht genoten van de mijne. Hij gaat zoveel beter draven, echt iedere keer weer roze wolk als ie zo in de benen komt :)
Nu hij een paar dagen iets rustiger aan met mijn moeder en ik héél veeeeeel rustiger aan in Duitsland. Eindelijk vakantie :)

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 00:14

Ja van de grond draven...
Heb meerdere paarden Z gestart, knopje 2e draf altijd kunnen vinden, maar niet bij Wup (tot nu toe?)
Zal me zoveel punten kunnen opleveren.
Misschien moet ik maar accepteren dat hij dat knopje niet heeft.
Wup is weer beter na zn koliek, heb zaterdag lekker kunnen rijden, merk verschil na fysio.
Zaterdag heb ik wedstrijd, de 2e dit seizoen, helaas niet meer kunnen starten vanwege blessures maar heb er zin in.
Heb geen verwachtingen, wil gewoon plezier hebben met mn grote vriend.
Heb geen doel maar nu er veel Zzl wedstrijden zijn in de buurt wil ik mijn doel om misschien wel bijstellen :
Mijn hoogste score is Z2 met 25 wp, das heel lang geleden en Zzl wedstrijden vaak erg ver weg waren, nu kan je zzl starten op de gewone wedstrijden, zal ik dan toch een nieuwe droom hebben??

Noukie

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 08:11

Wie weet komt het nog Liss. Hoe oud is Wup? Mijne is 11 en kon altijd goed uitstrekken, maar nu pas de kracht en handigheid om die energie ook (kleine stukjes) onder zich te houden.
Mooi nieuw doel wel! Hopelijk werken de blessures en koliek aanvallen een beetje mee in de weg daar naartoe, te beginnen met lekker rijden volgende week!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 09:41

Janine wat goed om te horen dat Redplex werkt. Ik ken het spul helemaal niet, zo even googlen.

miicchhellee mooie punten zeg! En prijs, dat is altijd leuk. :D
Kom je je ook in het Z2 topic melden? Dat topic moet nog iets actiever worden. :+

Kimmutjuh89 pff een heftige periode achter de rug zeg, balen! Wij rijden juist redelijk relaxt in Zevenaar, vind het een fijne locatie om te starten.
En zooo slim van je om gewoon eens HC te starten. Gewoon lekker veel andere locaties blijven proberen. Wij hebben hetzelfde probleem. Zal altijd blijven, maar als het steeds iets beter onder controle is dan is dat prima.

Optiwolk wat zuur zeg :(:) Al is een oordeel van 1 jury ook niet alles. Gemiddelde nemen van een paar wedstrijden en je zit goed. Niet gelijk twijfelen aan je hele rijden hoor, je bent niet voor niets hier gekomen. :(:)

mellamoshan eindelijk bewezen dat je in het topic hoort. :Y) Haha grapje hoor. Gefeliciteerd met je punten!

Noukie heeeeeel veel plezier op vakantie, lekker genieten!

liss, dat 2e knopje heb ik nog nooit ontdekt. Toch maar eens zoeken. :+
Lekker genieten zaterdag, dat is het allerbelangrijkste. :j En ik zie idd ook meer ZZL wedstrijden op 'gewone' wedstrijden komen, toch wel een mooi doel!

Mijn veulie is donderdag opgehaald, en verder was ik zelf heeel erg moe van de spanning afgelopen weken. Dus wij hebben gewoon een weekje niks gedaan. :o Ik vooral veel bijgeslapen pff. Deze week weer met frisse moed beginnen. :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:00

Blijven dromen liss

Geen wp Noukie, Z1 e.

Dankje voor de steun iedereen. Nog geen fut gehad om ze te bekijken.
Gisteren lekker eerst wat met de vos aangerommeld en daarna met de zwarte lekker naar buiten. Had een stoeren vierjaarse mee die voor de tweede keer meeging en nog het minst schrikkerig was ook.
Paarden waren paar keer zo “bang” van iets dat ze gewoon tegen elkaar opbotsten. Beter zo dan slaan denk ik dan.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:01

Oh, nee bedoelde dat je eerder wel een punt hebt gereden on he Z1, dus dat meer. Dat t deze wedstrijd niet lukt betekent dus niet dat jullie het helemaal niet kunnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:13

Balen zeg! Was het één jury of beide proeven een ander? Had jury geen tijd om je mondeling commentaar te geven? Denk dat dat wel prettig is als je gevoel en de punten zo uit elkaar liggen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 10:14

Optiwolk wat onwijs balen zeg! Ben wel benieuwd naar beeldmateriaal nu...

Ik mag zaterdag als eerste starten, nu alleen nog een lezer scoren aangezien mijn stalgenootje dan ook start. Ben ik mooi op tijd weer thuis voor de bouw.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:38

@Liss, wie weet komt dat knopje nog wel. Of niet, dan is het niet anders.
Die van mij wil moeilijk strekken in de draf, begint steeds meer te komen maar laat mij niet zitten..... Dus overgang naar Z1 zal nog wel even uitgesteld gaan worden vrees ik....

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 14:23

Ohja zo. Ja dat wel.

Succes Janine!

Yvank, twee keer dezelfde jury...
ik ben niet om feedback geweest. Ik ken mezelf, op zon momenten ben ik ontploffensklaar en is redelijk zijn een moeilijke opdracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 14:50

Ja snap ik..Mocht je filmpjes in PB willen delen wil ik best eens met je meekijken.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:19

Dames we komen nog 1 aanmelding te kort om de clinic door te laten gaan. Zijn er nog mensen die interesse hebben om mee te doen.
Anders moet ik het afblazen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:21

Laura, welke datum wordt het? Misschien sowieso handig om daarnaast ook nog 1 of 2 reserve te plannen?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:28

18 nov kom ik nu op uit.
Ik heb 9 aanmeldingen mezelf meegerekend en yvank die er 2 meeneemt.
Ik wil wel van alles regelen. Of nog 2 reserve gaat lukken weet ik niet dit is voor mijn gevoel al dat ik veel aan het roepen ben en niet iedereen reageert.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:29

Misschien in het M2 topic vragen of er mensen zijn die binnenkort overgaan naar het Z1 en mee willen doen/reserve? Of in het Z2 topic vragen?
Degene die uit dit topic mee willen en kunnen doen zullen wel gereageerd hebben. De mensen die niet reageren kan je toch vanuit gaan dat ze niet willen, of vooral ook niet kunnen, dus dan houdt het op.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:31

Het is hier toen geopperd zodat we elkaar beter zouden leren kennen. Ik wil prima andere topics benaderen maar dat moet iedereen wel achterstaan.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:33

Dat zeker, dat is ook de insteek. Maar als we het hele feestje moeten afblazen omdat we stug geen andere mensen op de laatste plekjes willen zetten, dan zou dat nog vervelender zijn lijkt mij?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:36

Ik heb het z2 topic benaderd en Friesen topic. Mij maakt het niet uit wie ermee doet. Ik had al eerder gevraagd of er bezwaar was maar geen reactie.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:41

Ik wil trouwens nog en een naam opgooien voor een clinic. Wat dachten jullie van Tahnee van Wenum?

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Jill. Ik vind haar behoorlijk nep en een vriendin van mij die haar ook persoonlijk goed kent beaamt dat. Het is dus een gevoelskwestie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 15:57

Die ervaring heb ik totaal niet met Jill :) heb je er zelf persoonlijke ervaring mee dan?

Ik vind het prima om ook anderen te vragen. Ik weet zelf helaas pas volgende week of ik 2 paarden mee kan. Onze trekbus is stuk (nou ja van m'n schoonmoeder) en of ze laat hem maken of hij gaat weg en komt geen nieuwe. In laatste geval kan ik alleen mijn eigen auto mee en die mag maar één trekken.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 16:04

En Danielle van Mierlo misschien een idee? Zij is ook niet zo duur, maar als de andere gewoon Jill willen dan moeten jullie het vooral zo houden hoor :j.

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 16:16

Janine1990 schreef:
Optiwolk wat onwijs balen zeg! Ben wel benieuwd naar beeldmateriaal nu...

Ik mag zaterdag als eerste starten, nu alleen nog een lezer scoren aangezien mijn stalgenootje dan ook start. Ben ik mooi op tijd weer thuis voor de bouw.

Ik kan je niet voorlezen, ik moet om half 1.
Misschien dames Doll?

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 16:17

Noukie schreef:
Wie weet komt het nog Liss. Hoe oud is Wup? Mijne is 11 en kon altijd goed uitstrekken, maar nu pas de kracht en handigheid om die energie ook (kleine stukjes) onder zich te houden.
Mooi nieuw doel wel! Hopelijk werken de blessures en koliek aanvallen een beetje mee in de weg daar naartoe, te beginnen met lekker rijden volgende week!

Wup is 13, het is een krachtpatser maar wel wat horizontaal gebouwd

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 17:05

Ik begin een beetje spijt te krijgen dat ik geopperd heb het te organiseren. Il doe dit alles ook naast een drukke baan en extra werk op dr boerderij omdat schoonpap aan zijn hart geopereerd is en mijn eigen fysieke uitdagingen.

Als jullie het anders willen doen vraag ik jullie het over te nemen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 17:10

Mij maakt het niet uit, ik denk dat er altijd verschillen zijn in voorkeuren. Maar is gewoon kwestie van de knoop door hakken dan toch?