[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

glenstorm

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 11:47

Wat goed zeg Shelly! Succes vandaag!

Ik ga vandaag als het goed is een poging doen tot springen. Hopelijk doet hij een beetje normaal vandaag :')

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:58

Succes morgen glenstorm!

Wij vandaag weer gestart. Fijn gevoel beter dan gisteren. Eerste proef 178,5 en tweede 191! Vond zelf wel gelijkwaardige proeven, maar ja is een jury sport he. Dus weer een winst erbij! We zijn op weg in de L1 Haha.
Afbeelding

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:07

Wat goed zeg Shelly! Gewoon al 2 winstpunten! En ja puntenverschil hou je toch wel.

Ik heb mijn woeste paard vandaag getemd, al was het niet nodig want hij kon blijkbaar weer normaal doen :)

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:35

Shelly; wat ontzettend goed, gefeliciteerd!

Super gaaf Glenstorm! Ik zou dat stiekem ook wel willen, maar dan moet ik echt een leerpaard hebben. Ik ben zo onhandig met springen!

Woensdag les gehad, echt flink hard gewerkt met hem, maar o wat werd hij gaaf!
Gisteren heeft hij een dagje vrij gehad, hij was ook echt wel moe merkte ik. Vandaag eens proberen of ik het zelf ook voor elkaar kan krijgen. Zondag weer de ring in.

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:58

Gefeliciteerd Shelly! Fijne punten! *\o/*

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 06:22

Gefeliciteerd met de punten allemaal!

Leuk Glenstorm! Lekker springen :)

De kop is er af! gisteren onze 1e outdoor wedstrijd op groot terrein! Wat heb ik toch een voorbeeldig paard! Voor mij was het vooral leuk zitten en sturen.. dus vandaag ga ik echt rijden! Vertrouwen is er nu! Wist echt niet hoe ze zou gaan doen..(want bange ik rij de laatste tijd alleen in de binnenbak _O- ) en dan ben ik echt een watje |o :')
We vielen echt net buiten de prijzen, maar wel mooi 2 winstpunten. 187 en 192,5

Vandaag gaan we hopelijk knallen!!

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:48

Hier gisteren ook eindelijk weer gestart na 3 maanden ze had enorm veel spanning opgebouwd van de overtocht naar texel en de vreemde omgeving hierdoor geen goeie ontspannen proeven kunnen rijden maar toch een winstpuntje weten te rijden hopelijk vandaag weer wat meer rust erin

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 10:48

Succes allebei vandaag

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:47

Balen van de spanning Wendy! Hopelijk gaat het vandaag beter! Suc6!
vandaag rij ik ook ver na jou.. wie weet kom ik je zondag tegen!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:07

Gefeliciteerd Shelly!

Succes vandaag beide!

Ik moet mededelen dat Wodan verkocht is en hij van de week wordt opgehaald.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:24

Marietje fijn van je les zeg! Is het zelf ook gelukt vandaag?
Tja dat springen doe ik al vanaf de pony's en ik heb mijn oude D pony zelf opgeleid tot het M springen, dus ik heb zelf al de nodige kilometers gemaakt. Daardoor kan ik nu prima mijn paard helemaal zelf opleiden. Die had nog nooit parcours gelopen, maar loopt nu echt top.

Merrr, mooie punten! Ging het vandaag ook goed?

Wennie gefeliciteerd met je puntje! Hopelijk gaat het vandaag beter!

Mijne heeft vandaag top zijn best gedaan! BB en B springen foutloos en daarna vrijwel direct door naar de dressuur. Om 10.40 gesprongen en 11 uur dressuur gereden met tussendoor nog omzadelen. Liep die toch nog knap naar een winstpunt, maar hij was nog een beetje in springmodus. Is natuurlijk ook niet echt ideaal voor zo'n stresskip als die van mij. Resulteerde in galop wissels enzo :')

Filmpje van het springen

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:26

roosjenat schreef:
Gefeliciteerd Shelly!

Succes vandaag beide!

Ik moet mededelen dat Wodan verkocht is en hij van de week wordt opgehaald.

Oeps verkeerde topic gereageerd :Y)

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:50

Springen ziet er goed uit! Maar nu nog binnen springen? Laat zeg Haha.
En een puntje in de dressuur super!

Xaffier genoot van een welverdiend dagje rust na zijn knappe prestaties deze week.
Afbeelding

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:10

Afbeelding

Yeahhhh Wat een top dag! 1e proef 1e van de 16 met 203 punten, 2e proef 194,5 :D :D
morgen nog 2x starten... dan mogen we heel vroeg :+

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 22:11

Vandaag wel wat beter gereden als gisteren helaas is ze sinds vandaag hengstig dus een beetje tegen het been en daardoor veel achter de teugel maar 1e proef 175,5 en 2e 187,5 dus al een aardige verbetering met gisteren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
sorry beetje fotobom

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 23:22

Shelly, ja het was 2 parcoursen 1 indoor en 1 outdoor. Alleen in het vraagprogramma stond dat het 2e parcours 2 fasen was en dus niet voor puntenregistratie. Omdat ik BB en B deed wilde ik eigenlijk wel graag 2x hetzelfde parcours rijden en dan wel gewoon voor punten. Dat werd dus 2x binnen, al bleek vandaag dat het 2e parcours ook gewoon op stijl was en ik dus ook gewoon 2x buiten had kunnen rijden.
Ja dat rustdagje heeft hij wel verdiend zeg! Mijne mag morgen bijkomen op een buitenritje met mijn moeder.

Merrr wat goed zeg! Je gaat echt als een speer!

Wennie, fijn zeg dat het al beter ging vandaag! Lekkere roze fotobom :P

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:01

Had helemaal je filmpje gemist van t springparcours glenstorm! Ziet er gaaf uit!

Yeahhh wij mogen alweer M1 starten! Binnen 4 wedstrijden (binnen 1 maand) super trots! We hadden gisteren 3 wp en nog een 4e prijs!
Geslaagd weekend dus :D

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:03

Gefeliciteerd!! Super snel gedaan zeg!

Ik verheug me alweer op de volgende wedstrijd maar die heb ik pas de 27e en 28e zoals het er nu uit ziet Haha.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:35

@ Merr; super, gefeliciteerd!
@ Wennie; ook gefeliciteerd!
@ Roosje; gefeliciteerd met de verkoop.
@ Glenstorm; heel erg gaaf! En ook weer een puntje, goed hoor!
@ Merr; je gaat lekker! Wederom gefeliciteerd!
@ Wennie; ook weer een puntje, en ook wederom gefeliciteerd. Leuke foto's!

Ik ben niet gestart het weekend. De les ging zoooo goed, maar de dagen erna was hij ook gelijk helemaal van het padje! Eerst maar weer even de ontspanning erin..... -O-

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 19:15

Thanxx!

We blijven nog even L2... 21 mei weer.. misschien voorlopig even onze laatste wedstrijd misschien. (jasje past nu gelukkig nog dicht) Hopelijk snel weer te paard en wedstrijden rijden na bevalling :roll: .. zou graag kampioenschappen weer mee willen rijden in januari O:)

Had wel het idee dat mijn paard starten op gras leuk vind haha :D

Ohh balen Marietje!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:15

Hoe ver ben je nu Merr? Zo lang je je nog goed voelt, lekker blijven rijden hoor! :j
Kan me voorstellen dat het M wel wat lastig gaat worden, dan moet je natuurlijk veel meer doorzitten.

Ik had maandag extra lesje geregeld, had het toen zo weer opgelost :o :+
Conclusie was dat hij nu zo'n stap vooruit heeft gemaakt, dat voelt hij wel even op z'n lijf. No worries volgens mijn juf :D En inderdaad, met haar hulp was het zo weer gefixt. :') Gisteren heeft hij lekker een dagje vrij gehad, vandaag weer les. Als hij zo blijft ga ik zondag gewoon starten.

Merrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:26

nu 18 weken... ik zit in de L1 en de L2 ook op halsstrekken na de hele proef door :P Heb gelukkig nog nergens last van...
Maar we zijn niet klaar voor de M1 zoals ik het wil... wil de galop nog beter hebben, zeker voor dat stukje contra. Zat 2 april nog te twijfelen of ik wel L2 moest gaan starten.... nu mogen we al M1... gaat sneller dan gedacht haha :P

Jaa ik hoop zo lang mogelijk door te kunnen rijden :D

Fijn dat het weer goed gaat! Lekker starten! ga je al L?

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 10:06

Oh dan zeker lekker blijven rijden! Nog niet heel dik ben je dan denk ik, of niet?
Gaat zeker snel, maar je hoeft niet direct over. Knutsel je thuis toch nog even lekker door tot jij vindt dat het goed genoeg is. :j

Gisteren les ging ook weer heel fijn, 2x even flinke spanning en dan is hij ook totaal de kluts kwijt, maar dat kon ik gelukkig redelijk snel weer oplossen. Over het geheel loopt hij echt super goed, beter dan ooit dus ik ben echt heel blij. *D Zondag laatste keer B, als hij gewoon braaf is dan zal ik daarna wel over moeten ivm 30 punten. Eind van de maand heb ik L opgegeven, dus dan kan ik mooi de rest van de maand lekker verder knutselen.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:20

Rustig hier zeg!

Marietje, fijn dat je les wel weer fijn ging!
Merrr, ach dat is wel een leuke reden om even een pauze in te lassen. Heb je snel gedaan trouwens zo het L2 door!
Shelly, lekker doortrainen dus voor de volgende wedstrijd!

Mijne liet mij vrijdag echt even wat super fijne stukken voelen. Nooit verwacht, maar hij kon het gisteren ook in de proef. Wel echt mega gespannen en daardoor de eerste 4 onderdelen taktfouten. Er mist gewoon nog wat bevestiging. Hij gaat echt zo mega goed lopen, als hij dat de hele proef gaat volhouden en dan iets meer durft te ontspannen gaat hij echt dikke punten lopen. Ik had namelijk nu voor mijn proef met veel spanning en fouten al 185. Hij wordt gewoon echt heel gaaf! <3

Afbeelding

En in het springen liep die de BB top foutloos. De B vlogen we uit de bocht richting de laatste waardoor we voor de staander uitkwamen, dus helaas een stop daar. Gestrand met de haven in zicht jammer genoeg. Maar wel een hele gave foto aan overgehouden
Afbeelding

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 09:50

Wat gaaf Glenstorm! Super van je punten ook, lekker verder bevestigen! :j