Aaidaa jammer dat bij jou ook niet fantastisch ging.
Wij zouden eigenlijk gister op de Overijsselse kampioenschappen straten. Die werden op het allerlaatste moment afgelast.
Zijn nu verplaats naar a.s. donderdag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aaidaa schreef:Hey Meya, dat was ik, die eigenlijk na je moest, maar nu voor je gestart is. Balen dat het niet zo fijn ging bij jou. Ik had twee keer net geen winst, kreeg de impuls er niet genoeg in (ook niet echt getraind ivm het weer), maar was verder wel tevreden.

Alleen nog deel plafond en 1zijkant mooi maken dmv hout, maar dat doen we wel na de vakantie.
Dat werkt wat beter, anders kan de perfectionistische kant mij in de weg zitten. Als "juf" en vriend zeggen het is goed, onthou ik dat gevoel wat ik dan heb en vertrouw ik daar maar op 
Bij mij gaan ze altijd het beste als ik er maar zo min mogelijk bij nadenk. Moet wel zeggen, had ze nu heel lang al niet meer gereden en paar weken geleden voor het eerst weer in Z2 gestart en toen gingen ze verbazingwekkend goed en ook met paard waar ik nu M mee ga starten, lijkt het begin wel al ergens op.