Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gister is 'ie bij de tandarts geweest en het was wel verklaarbaar waarom hij niet zulke brave uitspattingen had. 
geheim.... uhhhhm. Ik verken het parcours zelden te voet. Je hebt er meer aan om een ander te zien rijden, kijk dan naar hoe de afstanden gereden worden. Op het moment zijn hier vooral klassiek gelijk op tijd parcoursen, dan zoek ik een leuk bochtje uit waar ik binnendoor kan, snij wat bochten af en ik heb natuurlijk wat voordeel met Chall z'n monster galop
Losspringen doe ik ook niet veel. Los is los, gisteren heb ik ook maar 7 of 8 sprongen gemaakt geloof ik.
Vond het al flink hoog. Zegt m'n instructeur van zullen we nog een een gaatje. Nou doe eens gek, welja! Nou pffoe toen reed ik op die hindernis aan, had er acuut spijt van
En ik zat ook nog
Maar pff wat een hoogte zeg
Laat mij maar lekker B rijden

Lithya schreef:Ik sta niet op de lijst voor Groningen. Er maar een mail aan gewaagd. Niet geschoten.

Heb iig normaal los kunnen rijden en kunnen springen! In de ring was hij een beetje jolig, vooral in het BB hebben we een paar flinke luchtsprongen tussen de hindernissen gemaakt
BB wel foutloos en in de B twee keer voorbeenfout op de oxer, maar het stond ook wel reeel op maat. Was voor Ed ook pas de tweede keer in het B (en thuis spring ik al helemaal niet zo hoog
). Had maar 58 voor stijl, ze vonden hem te onstuimig. Ik vond het juist wel knap dat ik die 1.80m steeds weer aan elkaar kon krijgen en onderweg er niet afgebokt ben 

gomir schreef:Bella was top! Heel fijn foutloos rondje en een eerste plek! Nu een mooie set beenbeschermers rijker
Wat een hoogte Goldie! Jij liever dan ik

Brr ik vind het L al hoog
Daarom hebben Bella en ik lekker B gereden vandaag 

Zat nog zo in mijn hoofd dat alle springrubrieken (muv het B na kerst waren)