We zijn alweer op de helft van de M1 met 4 proefjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
veertje99 schreef:Wat leuk! Volgens mij herken ik je nog wel uit het M1 topicHoe zijn je online M2 proeven gegaan?
Heb laatst proef 19 & 20 geoefend en proef 19 gaat wel, proef 20 is wel wat lastiger qua lijnen vind ik zelf. Zitten nog steeds wel vrij veel lange lijnen in merk ik.
Wat een leuk dier heb je
urosa schreef:Welkom Kaatje89! Leuk dat je nu ook mee komt kletsen. Aansprekende pony heb je! Leuk dat er nu best veel 'kleintjes' zijnjij stond ook in de Hoefslag toch? En lekker kilometers maken, nieuwe klasse kan toch wennen zijn. Komt vanzelf
![]()
Veertje99: nette afsluiter zo! Echt tof dat je debuut zo dichtbij komtLeuke foto's
Hier rustig qua paarden, eigenaren vieren feest dit weekend. Ik ga maandag weer rijden. Echt zin in de wedstrijd van zaterdag ook. Denk dat ik van de week thuis nog even een keer proef 15 en 16 ga rijden.
veertje99 schreef:@Urosa, dankjewel![]()
@Kaatje, toch nog wel een paar winstpunten behaald dus. Alles moet nog wat meer bevestigd worden?
Wat leuk dat die van jou ook 1.55 is, zo groot is Donner ook
urosa schreef:kaatje89, ja ik dacht toen ook al, aansprekende pony! Vandaar dat ik het nog weet![]()
Karel is 1,47 dus de kleinsteContra is juist waar wij het van moeten hebben
hebben we 7/8 voor. Wat mij hielp bij zijn minder kant is zelf blijven meetellen met ritme '1,2,3,4'. Bij ons mag de draf juist nog actiever en meer gedragen. Wel lekker zo online al wat kilometers kunnen maken en zelfs al winspunten gehaald!