Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Maar paard gaat echt heel goed, volgende week weer starten en ik ben echt heel benieuwd. Maar hopelijk eerst ergens deze week nog ergens les plannen.
glenstorm schreef:Marietje, hij loopt al sinds Augustus al L, maar het aantal keer dat we gestart zijn is op 1 hand te tellen. Hij is wel mega vooruit gegaan dus ik ben benieuwd hoe hij loopt zondag.
Shelly, ik ga in Olst starten, bij Tiebot. Lekker drukke week dus? Wel leuk en leerzaam zo'n proefgerichte clinic!
Waar wordt deze gehouden? Leuke planning, alvast heel veel succes!
Heerlijk beest. Telefoon klaar gelegd om stukje te laten filmen, maar we waren zo bezig dat ik het weer eens vergeten was
Vandaag maar eens kijken of ik iemand kan strikken.

Laatste jaren werk ik daar thuis wel aan, leer ze uit mijn hoofd en rij dan zo nu en dan een proefje of in elk geval stukken eruit. Daar kan ik al duidelijk verschil in merken op concours. Alleen dan het stukje dat je op vreemd terrein bent speelt dan nog parten, maar dat valt verder thuis niet te oefenen uiteraard. Het zijn ook echt de kleine dingen die verschil maken, goed hoeken rijden, goed markeren, eerst recht stellen etc etc. Alleen tijdens je proef denk je daar vaak niet genoeg aan, (ik althans
) dus thuis extra op letten zodat het gewoonte wordt. 

Voor de liefhebbers heb ik trouwens nog wel een filmpje van mijn proeven.