Dus als je ooit eens M geweest bent maakt het ook niet zoveel uit.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lithya schreef:Voor versneld promoveren moet je toch 2x z zijn geweest?
Pantykous schreef:Ik ben gewoon een standaard mensje dus mag ook niet versneld promoveren. Wil gewoon normaal de klasse door als het even kan.
Wel makkelijk dat hij iig met de pony's kan MDH, dat scheelt weer.
mistid schreef:Lithya schreef:Voor versneld promoveren moet je toch 2x z zijn geweest?
Nee, is al een paar jaar zo dat je versneld mag promoveren naar de hoogte waarin je 2x geklasseerd bent geweest. Ik was ZZ-D en M paarden, dus mocht alles versneld naar het 1.20 promoveren. Als je 2x B paarden geklasseerd bent mag je een D pony meteen M starten. Hoef je in principe maar 2 wedstrijden voor te rijden dus.
gomir schreef:Dat wist ik, want ik heb het laatst nog nagezocht
Nog even en dan ga ik alle reglementweetjes vergeten, mag na 1-1 toch niet meer jureren![]()
(en ik weiger voorlopig mee te werken aan het fenomeen dat als ik naar een rondje instructie over zadelmak maken oid ga dat het dan wel weer mag...)
gomir schreef:Maar dat is niet waar M_D_H. Je instructeursdiploma blijft gewoon geldig en je kunt dus nog gewoon lesgeven. Je verdwijnt alleen uit de licentielijst van de KNHS, maar als je een vaste klantenkring hebt is dat niet zo'n probleem...Grootste deel van de instructeurs (waaronder ikzelf) heeft zich uberhaupt nooit aangemeld voor die lijst![]()
Als springjurylid waren deze twee weken de enige mogelijkheden om bijscholingen te volgen in twee jaar. Ik kan daar ivm werk echt niet heen (muv Asten 2-12, maar het gaat me echt te ver om 530 km te rijden om een handtekening te zetten...De bijscholing zou ik ivm reistijd hoe dan ook voor meer dan de helft missen) en wordt dus op non-actief gezet.