Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
het is dat daar geen twijfel over kan bestaan. Maar het is niet het makkelijkste paard en zijn nasty kant komt dan wat naar boven, hopelijk met meer regelmaat en meer een combinatie worden komt het op vreemd terrein ook weer goed. Vroeger was het ook gematigder dus dat geeft wel vertrouwen.
Hieronder de rozetten, de roze komen er morgen bij 
heb diegene van vorige paarden allemaal in opslag. Maar misschien de nieuwe met Karel ook wel leuk er iets mee te doen. Als die komen tenminste 

Wil heel graag nog een keer een rozet winnen in Hengelo bij de Gompert, daar zijn ze zo ontzettend gaaf.
En je hoeft niet gelijk zulke hoge punten in de M2 te halen, ook leuk om daar naar toe te werken in de klasse! Zelf ben ik ook wel perfectionistisch maar dan ietsjes minder haha. Ik ga niet over als ik verwacht geen winst te rijden, maar als ik denk dat we het voldoende beheersen dan wel.
Denk dat we nu ook wel makkelijk over kunnen naar het M2, het is denk ik meer het gevoel 
Haha ben benieuwd naar de foto!
hij heeft echt een slechte techniek op de sprong, icm zijn leeftijd hou ik hem dan liever heel.
toen we begonnen was de hele galop knop en de galop foetsie verreden (kon bv niet eens een volte in galop doen, ging hij al wijkend, werd ik helemaal naar buiten gegooid, zo raar
) Draf/galop is vaak weer een 7 qua overgangen, nu de stap/galop overgangen weer fiksen.
Galop is echt heel goed, dat vind ik zelf ook fijn om te rijden. Draf gaat eigenlijk ook wel heel goed, maar daar kan ik nog wel wat verbetering krijgen door 'm nog meer aan mijn been te krijgen.
blijkbaar heb ik het behoorlijk weten te redden qua beeld haha. Maakt mijn harde werken tijdens de proef wel een beetje goed
Zondag dus de laatste opnemen. End of an era
Heb nu 2 M2 wedstrijden op de planning staan! Onwijs veel zin in
Maandag heb ik nog les, dus wilde dan even de nieuwe proef die erbij komt doornemen. Moet proef 17 en 18 rijden, 18 zit er wel in gebakken (online proefje)