Okee top bedankt! Als ik maar ongeveer weet dat ik net iets voor de G en D moet blijven moet het goed komen. We hebben vandaag de proefjes geoefend en ze zijn echt enorm fijn om te rijden
Ik start zondag ook weer. Heb m vandaag onder het zadel gehad na de behandeling. Vandaag lang en laag en dan morgen even goed oppakken. Hij was vandaag heel relaxed en kon zelfs links inbuigen. Klein galopje om te proberen en gewoon weer licht in de hand. Volgensmij heeft de behandeling zijn effect.
Redelijk. Voorzichtig schoen aangetrokken vanmiddag en als ik hem heel los doe kan het net. Stukje auto gereden, ging ook goed. Morgen nog wel toffel mee naar het werk, want 9uur schoen aan vind die vast niet leuk.
vrijdag deed er ook iemand mee die helemaal alleen was, had ook geen voorlezer bij. Vond het bijna sneu om te zien want het lijkt me ook maar saai (en van onze stal deden er ook 6 mee met aanhang in de kantine er nog bij dus dat was ook wel het tegenovergestelde)
Ingvild
Geplaatst: 05-11-17 21:13
.
Laatst bijgewerkt door Ingvild op 10-12-24 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd allemaal met de punten! Ik heb gisteren ook gereden, pff wat een strenge jury zeg. Niemand had de 190 punten aangetikt. Zelf heb ik 181 en 183 punten gereden en ben er zelf zeker tevreden mee, weer 2 puntjes erbij. Nu hebben we in 3 wedstrijden 6 winstpunten behaald
Ik loop alleen tegen een klein puntje op. Tijdens het inrijden is Donner mooi actief en kan ik hem ook actief krijgen. Na ongeveer 15 minuten begint hij in te kakken, wordt hij sloom en reageert hij niet meer zo goed op m'n been, zelf een klein tikje met de zweep reageert hij niet meer op. Dit is dus tijdens de proef ook een enorm groot punt, hij is niet voorwaarts en heeft dus weinig impuls. Heeft iemand tips om dit voor elkaar te krijgen dat hij toch actief blijft? Want zoals afgelopen vrijdag heb ik 1,5 uur gereden (moest wachten op de eigenaar om de proefjes te oefenen) en bleef hij gewoon de hele tijd actief. Het is puur in de proef dat hij denkt van ja ik doe m'n rondje wel ik luister niet naar je been :S