Wedstrijden kletstopic 2026

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: Wedstrijden kletstopic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 15:39

Oh, ik begon gewoon bij seizoen 1, aflevering 1. Dat ging prima.
Vanaf aflevering 2 moest ik gaan betalen, dus was ik er wel weer klaar mee :') Voelde me toch een beetje genaaid haha

FriesWytske

Re: Wedstrijden kletstopic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 15:55

Oh, dat wist ik dan weer niet. Ik kijk er niet naar, nadat ik hem een paar keer heb zien rijden achter de schermen. Wat er niet echt vriendelijk uit zag.

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:26

Bloembloem gefeliciteerd met de punten in het L1!

Fijn dat je ondanks de hengstigheid toch nog twee winstpunten hebt kunnen rijden Audesta

Melis, jammer dat de punten wat tegen vielen, maar wel fijn dat het gevoel goed was.

Hier gisteren weer wedstrijd gehad, ging echt dramatisch. De eerste proef kwam ze in protest dus daar heel slecht gereden. Tweede proef buiten ging beter maar op 1 punt na geen winstpunt dus flink de pee er in. Ze was de hele tijd gespannen en ik kwam er slecht doorheen. Heel vervelend dit heb ik lang niet meer gehad bij haar, misschien een beginnende hengstigheid ofzo :') :+

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:14

xMyrth schreef:
Ik vind dat hele Horse&Country TV maar flut. Ik had me ook aangemeld met mijn KNHS nummer, maar helaas deed de livestream het niet. Toen dacht ik De wereld van Luiten te gaan kijken want: Naast de livestream van het huidige evenement, kijk je met KNHS TV ook alle evenementen van het afgelopen jaar on demand. Ook hebben wij de docu serie "De Wereld van Luiten" toegevoegd en hoogtepunten van o.a. The Dutch Masters en meer evenementen!
Nou, dat is dus alléén de eerste aflevering? :+

kimwilliam, hoe is het met je paard nu?

Getup, spierpijnfase ondertussen voorbij? Ben je weer aan het rijden? :)

BloemBloem, wat een mooie prestatie op het NK! Mogen jullie toch zeker trots op zijn. Gefeliciteerd! En de eerste punten in het L1 ook al binnen!

FleurSandro, Gefeliciteerd met je prijzen. Mooie foto ook!

Roodvos, jammer dat het niet ging zoals gepland. Toch wel een mooie score lijkt me :) Succes in de L1!

Nobel01, klinkt als een goede ervaring tijdens de clinic. Fijn!

Melis_93, knap dat je er niet af gewaaid bent gisteren haha. Jammer van de punten, maar het belangrijkste is dat je zelf toch tevreden bent!

Ze gaat de goede kant op en is nu een ruime dag van medicatie af ( mevrouw fad een plekje zitten te grootte van een zandkorrel en dat resulteerde in een einschuss been. gelukkig mega optijd want eerste avond dat hij verdikte is gelijk ook dierenarts geweest en behandeling gestart. ) Nu afwachten hoe ze vandaag en morgen loopt maar been is weer helemaal dun en ze doet alles weer ( inclusief gek doen met gevaar voor eigen leven :Y) }> )
als alles goed blijft gaan dan kan ijzer er weer onder en kunnen we weer terug oppakken en weer naar wedstrijdjes toe werken.