Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Novadehoog schreef:Hey hey! Misschien heel dom dit maar hoevaak mag je een (b) proef achter elkaar rijden? Mag je de hele tijd dezelfde proef rijden of moet het elke keer een andere proef?
Roulette_ schreef:Zou morgen even contact opnemen met de KNHS, die kunnen je vast verder helpen. Klinkt als iets wat ze voor je kunnen herstellen.
Hebben er meer dat het nu langer duurt dan eerder voor je proef is beoordeeld? Bij eerdere proeven had ik na een dag of 2 a 3 mijn punten wel, nu ben ik al een week (on)geduldig aan het wachten.
Roulette_ schreef:Zou morgen even contact opnemen met de KNHS, die kunnen je vast verder helpen. Klinkt als iets wat ze voor je kunnen herstellen.
Hebben er meer dat het nu langer duurt dan eerder voor je proef is beoordeeld? Bij eerdere proeven had ik na een dag of 2 a 3 mijn punten wel, nu ben ik al een week (on)geduldig aan het wachten.
xJurdyWonanx schreef:Roulette_ schreef:Zou morgen even contact opnemen met de KNHS, die kunnen je vast verder helpen. Klinkt als iets wat ze voor je kunnen herstellen.
Ja zit extra te balen dat dit de laatste dag is dat de online punten als 'echte' punten tellen. Vooral gezien het feit dat ineens alle fysieke meetmomenten volledig vol zijn en er de komende maanden binnen een straal van 20 km bijv geen enkele wedstrijd/meetmoment lijkt te zijn.
Ik heb tot nu toe altijd minimaal een week moeten wachten op punten op 1 keer na, toen was het 6 dagen haha.
xJurdyWonanx schreef:SweetVanille klopt, maar ik heb zelf het foute proefnummer geselecteerd. Dus hopen dat als ik dat morgen bij ze geregeld krijg, dat mijningestuurdee filmpje nog geldt. Maar dat zien we dan wel.
Dennis, hier in het Zuiden is wel vanalles te doen in de buurt altijd gelukkig. Ik ben nog nooit op wedstrijd geweest dus het is voor mij ook even uitvogelen hoe en wat en ik snap je inderdaad wel dat een kwartiertje echt niets is. Ga zo eens op een grotere afstand selecteren.
Dennis schreef:Ik vind het altijd grappig als ruiters klagen dat ze langer dan 15 minuten met de trailer moeten.![]()
![]()
Ik rij in Noord-Holland (alles boven Amsterdam) en net over de dijk in Friesland. En soms dus verder dan dat als ik wil rijden en er dichterbij niets is.
Roulette_ schreef:Vraag aan de juryleden, wat is nu de juiste manier om de neusriem controle uit te voeren? Krijg op mijn laatste proef de feedback dat we die blijkbaar verkeerd uitvoeren, ook al doen we de controle wel (altijd) op het neusbot.