Goed, mocht vandaag wat hooi hebben, staat verder nog in de paddock. Hij lijkt weer helemaal zichzelf.
_Sofie
Geplaatst: 06-09-18 16:31
AD: wat een gaaf dier, je 2-jarige En wauw, wat goed dat je Z2 mag. Van harte! Wanneer wil je de overstap maken.
Liss: altijd schrikken, koliek. Fijn dat Wup nu weer zichzelf lijkt.
Janine1990: fijn dat je baat had bij de sessie! Wat een extreem schattige kitten
Yvank: wat fijn, gefeliciteerd! Blessure heeft hem er gelukkig niet onder gekregen
Noukie: super dat de wissels goed gingen. Wel even goed op jezelf letten!
Hoi Ik kom ook weer even om de hoek kijken. Las over mooie resultaten en fijne trainingen, super!
Ik had afgelopen zondag springwedstrijd, dat ging niet helemaal als gepland. Parcours stond fors gebouwd (stond een stijlsprong tussen van 1,20m ) en het liep erg uit. Paard was heel fijn en scherp met losspringen, maar in de ring lukte het niet en was hij niet zichzelf, dus beide parcoursen vrijwillig verlaten. Volgende keer weer beter.
Dressuurmatig gaat ie echt ontzettend fijn, instructrice is ook heel tevreden over z'n progressie. Alle oefeningen gaan steeds makkelijker en netter, dus heb echt weer zin om te starten.
Dames ik heb een locatie gevonden in Emst het zwarte paard. Is binnenbak. Nu is de vraag van de verhuurder wanneer en wat willen we er allemaal bij: Ik denk wel dat dat mogelijk is maar wat willen jullie?
Publiek lijkt me niet nodig. Als in geen complete tribune.
Consumpties gewoon bij de kantine neem ik aan?
En dan alleen de binnenbak? Dan kunnen de volgende al even los rijden als de vorige nog in hun laatst kwartiertje zitten ofzo. Hangt er een beetje vanaf hie groot die bak is natuurlijk.
Hoe werkt die datum prikker? Geen ervaring mee. Ja parkeergelegenheid en consumpties daar afnemen. Verder zou het fijn zijn als mensen aangeven wanneer ze kunnen in okt mijn voorkeur gaat uit naar weekend van 27 en 28 okt. Zal ik Jill huybregts benaderen hiervoor?
Dat wordt voor mij wss te ver. Maar zoals anderen ook aangeven: het is onmogelijk een locatie te vinden die voor ons allemaal aansluit. En ik vind t echt tof dat jij alle moeite doet Laura! Dus dan gewoon iets tofs plannen en dan maar zonder mij (iig zonder paard)