Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carolaaxxxx schreef:Ikik denk dat ik even iets gemist heb, hoezo vd zomer 4:in t L?
Lithya schreef:Ik rijd ook meestal rond de 65. Ben ik dan onveilig? Je wordt al beoordeeld (veroordeeld) als je paard geen constant tempo heeft. Tja, zijn niet allemaal brave dienders die je even simpel naar de finish stuurd. Ben benieuwd hoe deze groep over de regel denkt wanneer ze er zelf iedere wedstrijd mee te maken krijgen.
Lithya schreef:Ik rijd ook meestal rond de 65. Ben ik dan onveilig? Je wordt al beoordeeld (veroordeeld) als je paard geen constant tempo heeft. Tja, zijn niet allemaal brave dienders die je even simpel naar de finish stuurd. Ben benieuwt hoe deze groep over de regel denkt wanneer ze er zelf iedere wedstrijd mee te maken krijgen.
mistid schreef:Maar aan de andere kant, de mensen die het B net aandurven hebben de punten ook niet nodig want die willen toch nog lang niet naar het L, en de rest heeft al vaak het recht om versneld te promoveren.