Krult het paard zich een beetje op zeg maar?
Ik zet toch in op niet goed door het lijf/ergens vastzetten. De verbinding van achteruit naar voren dus.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yom schreef:nou de warming up zeg maar, voor er wat gevraagd wordt kan nog niet zo moeilijk zijn voor een paard toch
mirjamalvaro schreef:En ook goed opletten hoe ze op dat monent voelt. Was de vorige training misschien erg pittig en zit ze daardoor wat vaster in de rug. Dat kan zich uiten in tobdprobleem bij het loswerken.
Zorro doet het ook als het hem te moeilijk word en hij in de stress schiet. Gewoon ontspanning weer opzieken en rustig doorrijden. Soms zet ik hem even stil dat hij rustig word in het koppie.
veertje99 schreef:Zondag weer wedstrijd, hopen dat het nu wat beter gaat dan vorige week
Moet alleen ook de andere proeven rijden en heb ze nog niet geoefend. Wat ik mij nog afvraag, ik moet bij B een volte 12/15 meter, hierbij weet ik wel ongeveer waar ik moet eindigen. Maar nu heb ik ook X een volte rechts en links 10/12 meter. Tot hoever kan ik hier rijden? Is dat dan ongeveer tot de G en de D?