Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 11:50

Hier komt de mail bijna altijd in de spam van de beoordelingen, dus ik check alles. :+

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 13:54

Ik heb vandaag ook opgenomen en net opgestuurd. Morgen de andere proef opsturen.
Het zal nu wel druk zijn omdat iedereen nog proefjes wil insturen voor de 31ste, dus vermoed dat we wat langer moeten wachten.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 10:02

Ik had zaterdagochtend mijn punten terug van het L1, 195 gekregen. :D Super happy, en blij dat ik een jury had die me dikke voldoendes gaf, maar ook flinke onvoldoendes waar het terecht was. Dan weet ik meer wat ik goed of fout doe dan een reeks cijfers tussen de 5,5 en 6,5.

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 10:55

Ik begreep dat je tot 1 juni nog voor het M kan insturen, maar tegelijk begreep ik dat deze week de laatste instuurweek is. Maar dinsdag is het pas 1 juni, dus dan zou maandag toch nog een mogelijkheid zijn? Dan zou ik deze week en maandag er een in kunnen sturen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 11:00

RedRoses schreef:
Ik begreep dat je tot 1 juni nog voor het M kan insturen,

Nee, t/m 30 mei. Dat "tot 1 juni" is waarschijnlijk van iemand de vergat dat mei 31 dagen heeft.

Afbeelding

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:44

Denk eerder omdat 31 mei op maandag is. En ze dan weer een nieuwe week beginnen.

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 12:46

Hoera! Een mini winstpunt (180,5) voor ons M1 debuut! Ik ga toch nog maar van de laatste kans gebruik maken en heb vandaag nog een proefje ingestuurd. Ben heel benieuwd!
Verruimingen worden nu wel steeds meer een dingetje, dus daar moeten we echt mee bezig gaan nu. In de L2 kwamen we er nog wat mee weg, maar nu heb ik drie dikke onvoldoendes ervoor gekregen, dat kunnen we niet altijd wegpoetsen met goede cijfers op andere onderdelen :+
Ze snapt gewoon niet wat ik van haar vraag, dus ik ga hier binnenkort met mijn instructrice aan werken.. :)
Ook ben ik erg blij met de 2x een 6,5 op de contragalop. Ze zette zich hier de laatste tijd wat in vast dus daar hebben we mee geoefend, leuk dat dit ook in de cijfers wel weer terugkomt dan! :)

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:30

carika schreef:
Ik heb vandaag ook opgenomen en net opgestuurd. Morgen de andere proef opsturen.
Het zal nu wel druk zijn omdat iedereen nog proefjes wil insturen voor de 31ste, dus vermoed dat we wat langer moeten wachten.

Ja en de eerste proef vandaag ook meteen beoordeelt, 196.5 punten voor ons debuut. Heel blij mee. Nu nog afwachten wat de tweede proef doet :)
Echt heel snel beoordeelt, ik heb zondag en maandag een filmpje opgestuurd. Die van zondag is dus al beoordeelt.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:20

Ik heb eerder vanmiddag een set pony's B gehad. Helaas 1 moeten afkeuren ivm helemaal geen neusriem controle uitvoeren.

De rest wel kunnen beoordelen maar wel de nodige opmerkingen gemaakt over het correct tonen van.

Zaten ook echt leuke combinaties tussen dus dat is altijd weer fijn.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 01:43

Super fijn dat je online nog proeven mag blijven doen online tmt L2 ook dus als er wel weer wedstrijden komen. Mooi dat zoiets is ontstaan. Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst mijn wedstrijd debuut gemaakt en uit 3 dagen 4 winstpunten gehaald. 20 juni ga ik een keer buitenaf starten. Het is nu outdoor seizoen maar is de binnenbak ook toe gestaan met deze online proeven? En met 5 winstpunten in de B op meetmomenten en 5 winstpunten online mag je naar de L1 begrijp ik. Je kan online dan zo wel als je een beetje redelijk rijd toch snel opschieten in de klasses. Bij ons op stal organiseren ze maar 2 dagen per maand wedstrijden en dan ook nog vervoer buitenaf regelen. Klinkt wel leuk en ik wil hier zeker aan meedoen. Heb de smaak te pakken :)

Novadehoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 12:46

Net de uitslag van mijn online proefje gekregen! 195 punten (2 winst) ik reed b proef 4 btw met commentaar waar ik me zeker in kan vinden! We waren dit keer ook op een andere locatie en het was mijn eerste keer online dus ja.. Vandaag weer een proefje opsturen deze is veel meer ontspannen op eigen stal (thuis) dus verwacht daar ook een of meer winstpunten van te krijgen ben super benieuwd! :D

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 17:13

Hier ook de beoordeling binnen. Met bij het commentaar de opmerking "goed gefilmd". Bedankt jury, dat vond mijn partner erg leuk om te lezen +:)+

Homerup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:34

Zoals hierboven is aangegeven. Mogen na 31 mei geen M1 of hoger online gereden worden.

Maar geld tot en met het L2 nu de nieuwe regering? 5 winstpunten regulier en 5 online...

Of is dat pas als de officiële wedstrijden weer starten?

Heb dit ook aan het knhs gevraagd maar vooralsnog geen reactie.

Hopelijk weet één van jullie dit.

Mvg Claudia

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:47

https://paardrijden.nl/faq

Zodra er weer meetmomenten voor alle leeftijdsrubrieken en/of reguliere wedstrijden worden georganiseerd blijft het online laten beoordelen van proeven voor winstpunten mogelijk tot en met de klasse L2. Wil je promoveren naar een hogere klasse, dan moet je altijd minimaal vijf winstpunten op een meetmoment en/of reguliere wedstrijd reguliere wedstrijd hebben behaald (de online punten tijdens de periode dat er geen wedstrijden mogelijk waren tellen mee als reguliere punten).

Dus sta je zodra er weer meetmomenten en/of wedstrijden zijn op een stand van +8, dan mag je na het behalen van 2 winstpunten promoveren! Deze 2 punten mogen zowel online als regulier behaald worden.

Na 30 mei en ja, minimaal 5 op wedstrijd / meetmoment geldt voor B, L1 en L2. Simpelweg omdat M1 en hoger niet meer online kunnen starten, voor die klasses is die regeling dus niet van toepassing.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:03

cantossie schreef:
Zoals hierboven is aangegeven. Mogen na 31 mei geen M1 of hoger online gereden worden.

Maar geld tot en met het L2 nu de nieuwe regering? 5 winstpunten regulier en 5 online...

Of is dat pas als de officiële wedstrijden weer starten?

Heb dit ook aan het knhs gevraagd maar vooralsnog geen reactie.

Hopelijk weet één van jullie dit.

Mvg Claudia

Staat idd in die faq, maar is niet gecommuniceerd verder door KNHS, heb het ook al, via FB gevraagd, maar ook nog steeds geen reactie..

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:19

Maar wat is dan de vraag? Alle punten t/m deze week zijn reguliere punten, of ze nu online, op onderlinge wedstrijd of op een meetmoment gehaald zijn.

Pas vanaf volgende week gelden de punten via paardrijden.nl als online punten.

Novadehoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:31

Hey ik had een vraagje.. Ik heb 195 punten (in de b) heb ik dan 1 of 2 winstpunten? Volgensmij 2 maar weet het niet zeker.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:33

Novadehoog schreef:
Hey ik had een vraagje.. Ik heb 195 punten (in de b) heb ik dan 1 of 2 winstpunten? Volgensmij 2 maar weet het niet zeker.

2. Vanaf 195 zijn het er 2.

Novadehoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:34

Suzanne F. schreef:
Novadehoog schreef:

2. Vanaf 195 zijn het er 2.

Ah top super blij mee!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:42

Rex_Rolfo schreef:
Maar wat is dan de vraag? Alle punten t/m deze week zijn reguliere punten, of ze nu online, op onderlinge wedstrijd of op een meetmoment gehaald zijn.

Dat is dus (maar) de vraag, aangezien wedstrijden niet mogen, en er recentelijk niks is gecommuniceerd door KNHS mbt de winstpuntentelling.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:44

Er staat meetmomenten voor alle leeftijden en/of reguliere wedstrijden. Die reguliere meetmomenten voor alle leeftijden mogen wel weer dus gaat die bepaling ook in.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:45

SweetVanille schreef:
Rex_Rolfo schreef:

Dat is dus (maar) de vraag, aangezien wedstrijden niet mogen, en er recentelijk niks is gecommuniceerd door KNHS mbt de winstpuntentelling.

Dat vind ik ook vaag, ik heb ook al eerder de vraag de vraag in dit topic gesteld omdat op de website ook vermeld stond dat er dit pas telt als er weer wedstrijden toegestaan zijn. Maar ergens anders staat weer zodra meetmomenten....
Tja we zullen vast binnenkort weer een update van de KNHS langs zien komen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:45

Meetmomenten wel, daarom ook dat M1> online vanaf volgende week niet meer kan.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:46

MyWishMax schreef:
Er staat meetmomenten voor alle leeftijden en/of reguliere wedstrijden. Die reguliere meetmomenten voor alle leeftijden mogen wel weer dus gaat die bepaling ook in.

Dat dus

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 19:53

Rex_Rolfo schreef:
MyWishMax schreef:

Dat dus

En dit dan? Hier staat toch echt iets anders, dus ik begrijp de verwarring wel!

5. BLIJFT HET MOGELIJK OM ONLINE DRESSUURPROEVEN TE LATEN BEOORDELEN?

Ja, het is mogelijk om dressuurproeven t/m de klasse ZZ-licht en menproeven in de klassen B en L te laten beoordelen voor winstpunten. Zodra het overheidsverbod op wedstrijden wordt opgeheven zal Paardrijden.nl alleen nog opengesteld worden voor de klassen t/m L2.