Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Laura1982 schreef:Janine ik heb geen adres ingevoerd bij Google Maps. Dus ja het is een globale schatting. Het is echt heel lastig om iets te vinden dat iedereen uitkomt was afstand en tijd. Mocht je andere ideeën hebben hoor ik het graag.
ivy_power89 schreef:Zeewolde ligt toch redelijk in het midden? Tenminste ik vind flevoland altijd centraal in het midden whaha. En ermelo ligt er maar 15 minuten vandaan
ivy_power89 schreef:Iemand nog even mee denken?
Gisteren heb ik met stang en trens mogen oefenen. Voorlopig gaan we er zeker nog niet mee aan de gang, eerst die laatste wp's halen.
Nu kreeg ik wel aanbod om hoofdstel over te nemen en bitten heb ik gekregen.
Alleen, de stang is er eentje zonder tongboog en redelijk dik. Ik heb een paard met cob hoofd en niet al te veel ruimte in zn mond.
Wat te doen?
Yvank_ schreef:Ja super blij mee! Jaar geleden stond die op de kliniek met zn peesblessure. Is het toch maar mooi gelukt.
Laura1982 schreef:ivy_power89 schreef:Zeewolde ligt toch redelijk in het midden? Tenminste ik vind flevoland altijd centraal in het midden whaha. En ermelo ligt er maar 15 minuten vandaan
Ik zei al dat het best goed centraal ligt.
Welke vereniging kunnen we daar benaderen ivy? Ben jij daar toevallig lid? Zou je die vraag uit kunnen zetten.