Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en 2e proef ietsje beter en 180 ( ook veel lager verwacht). 

Marietje35 schreef:Dat is balen zeg, ik ken de bak en dat komt geregeld voor daar.
Super leuk dat je kampioen bent geworden, gefeliciteerd!

Niet bezeerd?
en kwam er ook weer snurkend uit.
Gelukkig lijk je alweer aardig op weg, fijn!
Zo gespannen, voordat ik het wist galoppeerde hij zo over het erf
Daarna nog 2 x een flinke aanvaring met hem gehad bij de uitgang (die ik natuurlijk dicht had gedaan na de 1e x) Dat was echt even niet grappig!
Wil dus ook echt niet vallen!
Leuk hoor dat je er zoveel plezier in hebt!
Als er maar iets anders is als anders dan bouwt hij zoveel spanning op. Marietje35 schreef:Gisteren weer in de springtuin gaan rijden. Ik was binnen opgestapt, reed naar buiten en toen even staan kletsen met iemand die net uit de dressuurbaan kwam. Toen ik naar de springtuin reed begon het feest al, meneer draaide ineens vliegensvlug om! Gelijk maar even korte metten mee gemaakt en met de zweep duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is! Weer richting de springtuin gegaan en ook daar nog even streng gedaan en ja hoor ... uiteindelijk best fijn gereden en hij heeft zich ook keurig gedragen! Wel was hij echt nog wel gespannenAls er maar iets anders is als anders dan bouwt hij zoveel spanning op.
Vandaag les, ga ik ook daar weer rijden.
Zijn er hier paarden die ook zo gespannen reageren op veranderingen? Ik heb het in deze mate nog nooit meegemaakt! Hij krijgt al Naf Magic, daar merk ik al veel verschil mee, maar toch zijn er dus nog dingen die hem zo over de zeik helpen ....