Gezien, heb je pb terug gestuurd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marietje35 schreef:Schouder binnen is vaak het probleem dat de schouder niet naar binnen gaat, maar de achterhand naar buiten.
Alleen, het geeft eigenlijk aan dat je de buitenschouder niet goed hebt begrenst. Dat is nou net een belangrijk stuk voor ook weer oa je contra.

Ik ga bv ook echt niet stoppen met paardrijden als er evt wel kids komen in de toekomst. Vind altijd beetje bijzonder zo'n uitspraak dat mensen zeggen, heb je er echt geen tijd, puf en geld meer voor. Denk is maar net hoe je het zelf wil indelen qua gezin en hobby. Bedoel zit een heel verschil tussen fanatiek met je hobby bezig en stoppen
(Sorry als ik nu misschien mensen tegen het zere been aan schop, is niet de bedoeling.)
En nee, je schopt mij niet tegen 't zere been want ik hoef (gelukkig) niets op te geven maar probeer wel realistisch te zijn.
wet woonhuis van binnen is nu wel zover dat we er 'normaal' kunnen wonen maar buiten, boven, de garage en de bijgebouwen nog niet...
Bedoel meer dat het daardoor wel kan zijn dat je te moe bent.
Nu ze iets ouder is en we dichterbij paard wonen wordt het iig een stuk makkelijker allemaal. En dan heb ik t geluk dat ik ergens anders sta en ze daar heel erg voor ons klaar staan

en dat indd voornamelijk qua geld en ook de tijd..
! Lekker gereden vandaag. Jury die nog mondeling commentaar gaf wat super fijn was. Wij gaan weer verder trainen.
balen als de punten niet kloppen bij je gevoel.
Enne, wat we niet begrijpen, vergeten we maar snel. Jurysport blijft soms apart.
Vriendinnen van mij hebben inmiddels wel bijna allemaal een kindje en van dichtbij zie ik wel wat het met je leven doet, haha.
Eerste proef was nog iets rommelig en was de afstemming nog niet helemaal wat het moest zijn, 2e proef ging TOP. Uiteindelijk beide proeven royaal gewonnen met 214 en 235. Dus fijne afsluiter.
Halverwege Juni heb ik, zoals het er nu naar uit ziet, ons Z2 debuut.
Nu eerst even lekker een weekje mak aan en duik lekker even een paar keer het bos met 'm in.