Nee ik vond 8e niet goed genoeg

Lastig Urielle dat de trailer er even niet is!
Jammer van die stop op de eerste Carola, maar wel goed dat je geplaatst was voor de finale!
L was volgens mij rond kwart voor 4 afgelopen Welmoed! Jammer dat B. stopte met filmen, kan je het insturen naar Lachen om homevideo's

Elke af en toe aan de longe is idd wel leuk! Maar in de winter zo koud omdat je weinig anders doet dan rondjes draaien

Nontie ik ben woensdag ook in Winschoten!
Dewifoto jammer van de stop op 1 maar verder top toch!
Wat goed van je dochtertje Urielle!
Lithya jammer dat 'ie nog niet zo goed wil doseren en dat hij dan het tweede rondje de pijp leeg heeft, gefeliciteerd met je prijs!
Ik heb een bontje van Sir Lancelot. Goede kwaliteit en was toen prijstechnisch wat aantrekkelijker dan de andere merken omdat het merk zichzelf wat moest promoten, was toen nog nieuw.
Gefeliciteerd Paljaslaura!
Ismy ik had je rondjes gezien. Het eerste parcours wilde je bij het begin te veel controle, je moet net dat stukje tussen dat jij te veel controle wilt en dat hij onder je weg loopt, dus dat hij de controle heeft, vinden maar dat is wel lastig met zo'n sterk paard. Decathlon is volgens mij niet zo'n beste kwaliteit.
Pantykous wat balen! Arnica pilletjes eten! Met de scooter ben ik ook regelmatig op de gladte onderuit gegaan, dan kan je vies vallen

Mijn oude paard had een olifantenhok met draden van 2 meter hoog, maar stond net zo snel bij de stal als degene die hem buitenzette

Gisteren sprong Chall huizenhoog en breed. Met losspringen ging hij al zo overdreven. In de ring ging hij over de eerste hindernis nog hoger. Had het eerste parcours 2 af, in de dubbel, stond al krap op 1, als je dan al zo mega inspringt dan krijg je een fout op de tweede. En een jammer foutje op de laatste. 2e rondje heel fijn, hij wilde alleen de achterste hoek richting de spiegel amper in, sprong heel erg naar rechts en toen kwam mijn scheen de staander tegen. Als er gewoon 1.60m staanders hadden gestaan niets aan de hand, maar er stonden van die 1.80 of 2 meter? (van die ouderwetse hoge houten staanders). Dik en blauw en heel pijnlijk, net onder m'n knie. Heb nu een dubbele knie zo dik is het

Kreeg de complimenten van de voorterreinjury, dat ik echt heel goed had gereden en dat het een heel goed paard is.
Nog een mooie foto van zaterdag