Sjol: Héérlijk verslagje!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, moet niet gekker worden.
krijg je daar geen bericht van normaal?
Hier een veulen van bijna 4 maanden dat standaard de trekker blokkeerd met een kop van "en wat wilde je nou gaan doen?"
Sjolvir schreef:Oh, met 4 maand.. ook al zo erg..die van jou, toen deed ze het trouwens ook al, maar nu is ze nog lastiger.
Geen idee of je er verder bericht van krijgt (met mennen niet, meteen doorgeven op districts of je naar hippiade wil of niet, onder het zadel is bij mij al weer jaren terug met Sjol, kan ik me niet herinneren), mijn instructrice had het van clubgenoot gehoord die in de M1 mocht. Anders had ik het inderdaad nooit geweten.
Toen kwam mijn man al binnen "Schat ik heb ruzie gehad met dat veulen van je!"
Maar Rêve heeft ook een best halsje erop staan voor een merrie'tje te zijn vind ik... Niet dat ik veel vergelijkingsmateriaal heb maar toch.. Een ranke dame gaat dat niet worden...
Ik heb er best mijn handen vol aan... Omdat ze dus ook maar van heel weinig correcties onder de indruk is, en meestal moet je de correcties een paar dagen na elkaar herhalen voor ze op geeft...
Ze besprong gisteren Sam!
Verder hupst ze overal overheen...
Manlief zei ook al "schat, zou je je springkunsten niet beginnen opfrissen ..."