Marietje35 schreef:Wel leuk! Maar zou je niet gewoon in de L1 meedoen dan? Kan toch best!
Nee, ik wil graag eerst een proef rijden zonder extra druk op mezelf te leggen. En dat doe ik stiekem wel met selecties, dus daar mijn debuut maken doe ik alleen als ik zeker weet dat ik dik kan scoren. Mijn gevoel bij dit paard is nog lang niet zover dat ik het zie zitten, in mijn ogen zijn er nog te veel onderdelen die beter moeten. Voor een normaal debuut niet zo erg, maar ik ga mijn energie dan niet in selecties steken. Gewoon nog even in de B proberen dus en ondertussen doortrainen tot ik tevreden ben 
Ik moet er wel bij vertellen dat ik chronisch ziek ben en daardoor erg beperkt in mijn energie. De selecties zijn op andere terreinen, dan moet ik én inrijden én 2 proeven rijden, naast de normale voorbereiding en ook nog laden enzovoorts. Ik rijd maar 2 keer per week en geen 2 dagen achter elkaar,
want dat kan ik niet (meer). Als ik te veel energie verbruik krijg ik een soort migraine aanvallen en kan ik de volgende dag niet meer lopen. Ook niet eerlijk tegenover paard als ik het niet meer bij kan benen na het inrijden of na 1 proef.
Jammer van de 2e proef, Veertje, maar gefeliciteerd met de 1e!