Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shirleyp schreef:Fijn dat de meetmomenten weer kunnen inderdaad!
Ik heb vandaag mijn setje B pony’s afgerond! Was denk ik de eerste keer dat ik online een hele ponyrubriek had. Was erg leuk om die blije kids op knappe pony’s te zien gaan! Maar wat een niveauverschil joh. Zowel qua pony als qua motoriek en rijvaardigheid bij de kinderen. Zo kijk je naar een 15-jarige puber op een bloedmooie en goedbewegende pony en de volgende is een meisje van een jaar of 8 op een super brave, maar wat strakke kleine pony. En dat moet je dan achter elkaar zo fair en objectief mogelijk jureren. Daar moet ik mijn hoofd wel even goed bij houden hoor! Hoe is dat voor andere juryleden?
Mosh schreef:Als je je vorige protocol opent, dan zie je bij het openklikken van het menu rechts de ingeplande proef.
Hier de 3e keer dezelfde jury. Was helaas niet mijn beste proef. Komende weken weer regulier op pad, hopelijk krijg ik dan de laatste fouten wel voor elkaar.
Sammiex2000 schreef:Mosh schreef:Als je je vorige protocol opent, dan zie je bij het openklikken van het menu rechts de ingeplande proef.
Hier de 3e keer dezelfde jury. Was helaas niet mijn beste proef. Komende weken weer regulier op pad, hopelijk krijg ik dan de laatste fouten wel voor elkaar.
Als ik mijn protocol open klik zie ik welke jury dit beoordeeld heeft. Rechts staat geen menu, links wel, maar daar zie ik niet wie de proef gaat beoordelen die ik vandaag heb ingestuurd
PSvanLot schreef:Helaas de meest simpele dingen. Vandaag had ik er een waarbij ze maar net 2 vingers aan de zijkant tussen de neusriem kregen. Je zag gewoon dat de neusriem op de neus loeistrak zat.
Een ander niet inzoomen op sporen, kon er echt niks van maken.
Maar ook komt nog regelmatig een erg onduidelijk filmpje voor. Echt jammer want dit zijn dingen die niet nodig zijn.
PSvanLot schreef:Een paar mensen heeeel blij kunnen maken en helaas toch weer 2 af moeten keuren.
Novadehoog schreef:Hey hey! Ik heb mijn B proef ingeleverd eergisteren. Wanneer hebben jullie jullie uitslag terug gekregen?
mcjv schreef:Novadehoog schreef:Hey hey! Ik heb mijn B proef ingeleverd eergisteren. Wanneer hebben jullie jullie uitslag terug gekregen?
Verschilt heel erg per jury. De vorige keer had ik m 12:00 ingeleverd en kreeg ik de uitslag de dag erna in de middag, nu heb ik m woensdag 16:00 ingeleverd en nog geen uitslag.
HarmanyL schreef:Zit al vanaf vorige week vrijdag te F5'en![]()
Zelf gister 5 L1 proeven binnen gekregen en ook al direct gejureerd. En vanmorgen had ik er weer 5. Die probeer ik vanavond te doen.
bamsy schreef:HarmanyL schreef:Zit al vanaf vorige week vrijdag te F5'en![]()
Zelf gister 5 L1 proeven binnen gekregen en ook al direct gejureerd. En vanmorgen had ik er weer 5. Die probeer ik vanavond te doen.
Ooeee daar zit die van mijn bijrijdster misschien wel tussen![]()
Vraagje aan de juryleden. Ik probeer zo veel mogelijk centraal te filmen ofwel camera stil vanaf de C en paard doet zijn ding. Echter vallen de 1ste 2 hoeken na de C weg dus ben ik genoodzaakt mee te draaien. Vinden jullie dit storend of vinden jullie het prettiger als paard ten alle tijden in het midden van de video is (middelste raster) en dus de hele proef het paard volgen?
SweetVanille schreef:bamsy schreef:Ooeee daar zit die van mijn bijrijdster misschien wel tussen![]()
Vraagje aan de juryleden. Ik probeer zo veel mogelijk centraal te filmen ofwel camera stil vanaf de C en paard doet zijn ding. Echter vallen de 1ste 2 hoeken na de C weg dus ben ik genoodzaakt mee te draaien. Vinden jullie dit storend of vinden jullie het prettiger als paard ten alle tijden in het midden van de video is (middelste raster) en dus de hele proef het paard volgen?
Volgens de regels moet je de camera meevolgen met het paard en idd zoveel mogelijk in het midden houden. (Vanaf C )