Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Wij hebben 7 dagen geleden de punten gekregen. Maar nog steeds geen protocol. Gaat om de 14e.
Nickeltje schreef:Ik blijf toch nog even broeden op wat er bij mij dan mis zou gaan...
Als ik mijn filmpje gekozen heb, dan laat ik die in de app nog een keer helemaal afspelen zodat ik wel zeker weet dat ik het goede filmpje heb.
Maar daarbij staat het beeld een kwartslag gedraaid. Het is met de telefoon in platte richting opgenomen, zoals de spelregels dat voorschrijven.
Maar als het filmpje geladen is, en je kijkt het in de app na, is het bij jullie dan gekanteld in beeld, of kantelt het automatisch in de goede kijk-richting?
Hij blijft mij mij dus in elk geval op de kant staan...
Iris_92 schreef:Vraag. Ik had een mail gekregen dat het uploaden niet goed gegaan was, terwijl dit destijds als wel gelukt werd aangegeven in de app.
Daarna nog eens opnieuw opgestuurd en een mail gestuurd met de vraag aan knhs of het nu wel goed gelukt was. Ik krijg alleen die mail steeds terug? Dit was al afgelopen dinsdag. Zou ik er dan vanuit kunnen gaan dat het nu wel gelukt is? Hadden jullie al snel weer een reactie dat uploaden niet goed gegaan was?
PSvanLot schreef:Ik had net toch wat geks.
Een filmpje doorgestuurd van de KNHS. Kwaliteit was echt slecht maar met goede wil wat van kunnen maken. Staan de laatst 2 oefeningen er niet op. Teruggestuurd. Krijg ik een WeTransfer van de KNHS met hetzelfde filmpje nog een keer.
Is dat filmpje echt van topkwaliteit!
Zegt mijn vriend dat dat komt omdat de filmpjes gecomprimeerd worden als je ze naar een site upload en dus de kwaliteit extreem terugloopt.
Daar is vanuit de KNHS nog heel wat te halen!
Flicka12 schreef:PSvanLot schreef:Ik had net toch wat geks.
Een filmpje doorgestuurd van de KNHS. Kwaliteit was echt slecht maar met goede wil wat van kunnen maken. Staan de laatst 2 oefeningen er niet op. Teruggestuurd. Krijg ik een WeTransfer van de KNHS met hetzelfde filmpje nog een keer.
Is dat filmpje echt van topkwaliteit!
Zegt mijn vriend dat dat komt omdat de filmpjes gecomprimeerd worden als je ze naar een site upload en dus de kwaliteit extreem terugloopt.
Daar is vanuit de KNHS nog heel wat te halen!
Dat had ik ook! Toen ik hem terugkeek waas het allemaal prima te zien en paspoort goed te lezen etc. Kreeg ik van de jury terug dat het niet te lezen was en dat ze het amper kon zien
Lappie_Lap schreef:Maakt het voor het uploaden, behalve dat het langer duurt, ook uit hoe groot het filmpje is in MB's?
Ik vind het veiliger om met de filmcamera te filmen ipv m'n niet zo nieuwe mobiele telefoon, maar verwacht dat hij dan ook groter in MB's wordt.