Leeneliefje; ook gefeliciteerd! Ziet er ontspannen uit, hij mag misschien net iets flitsender/scherper aan je been.
ook Merr; gefeliciteerd!!
Wat betreft doorzitten; gewoon doen wat jij/je paard fijner vindt. Eerder was er de keuze niet, dan was het of doorzitten of lichtrijden, nu kan je het afwisselen mocht je dat willen. Ik ben daar wel blij mee.
Die van mij heb ik het weekend aan de longe gehad. Blijft erg lastig met deze om een goede manier te vinden om hem bij te zetten. Hij krult zich of op, of loopt op zo'n manier dat je er geen ruk aan hebt.
Dubbele lijnen wil ik nog proberen, al ben ik daar zelf niet handig mee, dus ff stalgenootje vragen.
Beetje jammer wel, soms heb je niet altijd de puf om te gaan rijden en als afwisseling is het natuurlijk ook heel goed, maar als je dan geen fijne manier hebt .... zet ook geen zoden aan de dijk.
Wat heeft je paard precies?
& gefeliciteerd met het L1 startgerechtigd, leuke foto's!
Maar dat is meer omdat ik daar zelf het figuur niet (meer) voor heb. Al die korte jasjes etc, leuk hoor als je maatje 34/36 hebt, maar die tijd is echt geweest.
) heb ik fijn kunnen rijden! Twee keer 1e met 209 en 211,5 Super tevreden dus! Zo maar eens even kijken om voor april op te gaan geven, outdoor!
Er is daar nota bene een stukje waar je droog kan gaan staan kijken naar het losrijden zonder dat je daarvoor in de de deuropening staat. En bakregels zijn kennelijk heel moeilijk te leren