Ja ik had bij voorbaat al gezien dat de groep behoorlijk pittig was en er maar weinig door mochten. Bijna alle kringen 8 of 9 in de L1 alleen bij ons maar 4
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
de 1e proef hadden we een 2e plaats. 
Eerst de 2e proef gereden, die lag aan de kant van een zandpad. Daar had ze als er een auto door kwam ietsje spanning op en een rood-wit lint achter de baan was wat spannend. Ondanks wat spanningmomentjes fijn kunnen rijden, goed voor 202 en een 1e prijs 
Wetende dat we normaal met dit soort proeven altijd 65% of meer scoren vergeten we dit commentaar maar gauw
Wat tof dat jij en Eva zo goed gaan, 9 punten alweer joh! Knap dat ze braaf bleef ondanks de spanning.
Super zeg!
Volgende week woensdag nog een keer L1 en volgende week zaterdag L2

De L1 af kunnen sluiten met 210,5 en een 1e prijs en 195,5 en een 3e prijs. Een mooie afsluiting van de L1 dus 
Het achterwaarts knopje was even kwijt
en her en der wel wat kleine dingetjes en de 2e proef aan het begin wat spanning in een hoek maar al met al heel tevreden. de 1e proef 192,5 en een 4e prijs en in de 2e proef 194 en daar een halve punt tekort voor de 4e prijs
eerste proef meteen 221 punten, de anderen 191, 200 & 202. 3x1ste en 1x2de geworden
.
. Vind het nu wel snel gaan maar met zulke mega punten durf ik de overstap wel aan.
) beter!
Gefeliciteerd!
Trots op mijn grote pony!
toch nog 185 en 170.5 gereden, dus ik mag niet klagen !