@Sandy, vind balkjes mee nemen altijd leuk. Gestoa kan er alleen net iets te heet van worden en aangezien ze toch echt nog even kalm aan moet doen heb ik ze op een gegeven moment niet meer mee genomen. Ik ga normaal gesproken iedere zondag lekker op buitenrit. Gaat nu even wat moeilijker aangezien de eigenaar op vakantie is en we gaan op zondag ochtend altijd samen

@Buxy, geen uitslag meer binnen gekregen gisteren? Waar ga je morgen heen? Leuk als je een keer een Z proef kan gaan proberen!
Afgelopen 2 dagen heeft Donner weer voor het eerst aan de longeerlijn gelopen. Denk dat ik hem wel ruim een jaar niet heb gelongeerd. Ik kon hem nooit in het weiland longeren aangezien hij zich dan altijd omdraait. Nu had ik de mogelijkheid om het lint en de paaltjes te gebruiken en zo een stuk af te zetten. Hij liep echt super goed! Met het rode dekje is donderdag ochtend en gele dekje gister middag. Gisteren ook eventjes balkjes mee genomen, hij pakt alles goed op. Vanavond ga ik hem weer even kort rijden als het niet te warm blijft.
Bij beide keren zat de bijzet of dubbele longe niet strak. Hij zocht zelf telkens de ontspanning op, maar kon ook even naar boven komen zonder dat er meteen druk op het bit kwam te staan