Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Gister wel, semi, want hc, nog gestart. Geen officieel debuut, wel ontzettend blij. Twee grote fouten (wat een 2 op een dubbelteller opleverde), maar alsnog bij 1 jury al winst en gezamenlijk bijna
Was ook terecht dat het onderaan de streep met die fouten geen punt was. En ook wel blij mee achteraf, want stel je rijdt 60 in het zzz, maar hc, dan baal je, hahahah 
KNHS schreef:Goedemorgen,
Combinaties die zich tijdens Regio-kampioenschappen selecteren voor deelname aan KNHSkampioenschappen mogen tussentijds promoveren met behoud van startgerechtigdheid voor de KNHSkampioenschappen in de klasse waarin men zich tijdens de Regio-kampioenschappen heeft
geselecteerd.
^***

Gefeliciteerd!
Thuis de laatste dagen weer fijn kunnen trainen, nu hopen dat het weer mee blijft zitten zodat we ook in het ritme blijven.
De punten waren wel apart, ik was 1e in de proef waar ik 178.5 heb gereden. Maar toch ook nog een winstpuntje in de 2e proef. Ik vond zelf de 1e proef nogal rommelig en de 2e proef heel lekker gereden. Wel grappig, hij wilde niet meer vanuit galop terug naar draf en toen bedacht ik me dat hij daar vorige wedstrijden ook moeite mee had. Ik lag in een deuk dus moest mezelf weer even bij elkaar rapen voor de rest van de proef
22 februari gaan we weer!
. thuis met trainen nu eindelijk wel het erin gekregen maar de eenvoudige op wedstrijd.... daar geeft ze graag haar eigen touch aan zullen we maar zeggen
.
nog 1 te gaan met mn feestnummer.

Getup schreef:Bloem: gaat je dochter gauw L1 starten?
Ik hoop er over 2 weken weer op te kunnen stappen.
!
shetlander10 schreef:Weet iemand hoe het zit met haarstijl van een shetlander voor de men wagen met wedstrijd?
Ik heb mijn pony's in 2 span staan. De ene pony heeft te lange manen om los te dragen en de andere pony heeft redelijk lange manen maar heel "pluizig" (zoals een IJslander). Ik denk dat mooi vlechten of knotten niet gaat lukken. Weet iemand hoe het zit met het reglement daarvan?
FriesWytske schreef:shetlander10 schreef:Weet iemand hoe het zit met haarstijl van een shetlander voor de men wagen met wedstrijd?
Ik heb mijn pony's in 2 span staan. De ene pony heeft te lange manen om los te dragen en de andere pony heeft redelijk lange manen maar heel "pluizig" (zoals een IJslander). Ik denk dat mooi vlechten of knotten niet gaat lukken. Weet iemand hoe het zit met het reglement daarvan?
En een hengstenvlecht? Die had ik er altijd bij mijn Fries met hele lange manen inzitten.