Noukie schreef:Succes Getup!
Merel balen, maar niet zeuren en rijden komend weekend! Dat kunnen jullie, écht, en anders zie uje het als oefenrondje.
Berestein bijna 20 jaar geleden gestaan, is volgens mij wel fijn starten. Hestar is het losrijden (toen iig) wel klein.
Ze heeft afgelopen dagen stil gestaan
daarom wil ik het niet haha. Had woensdag ineens dik been door wondje, dus alleen gestapt en niet gelest. Vandaag er weer op, maar bijna week stil gestaan omdat dinsdag vrije dag is al. Liep gewoon goed en been is alweer helemaal dun, maar dan vind ik zaterdag wedstrijd wat te snel. En die les komt dan wel heel fijn van pas om de laatste lijnen door te nemen, maar dat zit idd alleen tussen mijn oren 
Plus even heel zeikerig, had de vrijdag voor de wedstrijd expres fysio afgesproken en dat krijg ik komende week niet gepland. Zit nogal een hele planning om wedstrijden heen, voor zowel paard qua rijden als voor mij qua fysio, hulp en rust
Op moment dat ik wedstrijd inschrijf plan ik ook extra fysio in zodat er plek is.
Ga straks even op stal vragen of iemand ervaring heeft met Alphen of 1 van de anderen.