Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Ik ben dit keer gewoon echt te lang door gegaan denk ik
(naast diabeet en blijvende schade na hersenschudding, maar dat is er altijd en heb ik normaal niet zoveel last van)
Ben februari een paar dagen weg geweest en verder niet echt vrij/vakantie meer gehad. In juli was ik een lang weekend vrij, die heb ik met koorts in bed doorgebracht (ook al zoiets wat me normaal 1x in de 3 jaar overkomt) en op werk etc wel kneiterdruk geweest. Nu alleen morgenochtend nog werken en dan wel eindelijk 2,5 week vrij. Maar ik had dus gewoon dat beter moeten verdelen. Wijze les voor volgend jaar zullen we maar zeggen! (naast misschien een klein beetje beter naar mijn lichaam luisteren)
Ach, als ik t hier zo lees kennen we dat allemaal wel. Lees toch best een hoop beperkingen fysiek en wel allemaal heel graag willen en soms ook iets te hard doorgaan..
Optiwolk schreef:Ik vind altijd de mooiste jurkjes als ik niet zoek.
Wel recent wat besteld via vente exclusive, is beetje online outlet achtig.
Janine: paleo is toch zonder geraffineerde suikers etc?
Wij gaan wat meer koken volgens principe Pascale naessens, geen idee of ze in nl bekend is ...
Ben niet naar paard gegaan vandaag dus kan even niet veel meer zeggen.
Noukie schreef:Janine1990 schreef:Bijenkorf bestaat toch niet meer?
Of is dat alleen in Groningen zo?
Dat laatste
Hier in Utrecht is ie juist mega verbouwd recent. Maar ik vind m er niet fijner op geworden helaas, dus kom er eigenlijk weinig meer.