Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In het begin dacht ik even daar gaan we weer, maar geloof dat hij me nu in het ootje aan het nemen was! Even doorgedrukt en ineens was het over en liep hij heel fijn! Vandaag nog maar een dagje lekker rekken en strekken en dan morgen met les eens kijken of ik 'm weer wat meer aan het echte werk kan zetten.
(stiekem gisteren paar rondjes opgepakt en dat ging eigenlijk best fijn
)

)
Hij is na stapje terug nu zeker aantal passen vooruit!
SusanH schreef:Ik vind proef 9 en 10 heel fijnmaar mijn man reed zondag verkeerd
een volte 10 meter bij B ipv afwenden, en op X volte 10 meter links. Wat mij helpt, filmpjes kijken van de proeven. Het is wel handig als je zelf ook weet wat er komt, en welke kan je op moet.
:D:D
Dacht je man even zijn concurrentie uit te schakelen
Hopelijk vandaag alleen rijden.
Marietje35 schreef:@ Susan; ohhhhDacht je man even zijn concurrentie uit te schakelen
![]()
Wat vind je lastig aan het wijken?
@Shelly; jeetje joh, een uur! Waar moet je helemaal heen?
@ Merr; wat een fijn nieuws!![]()
Gisteren weer gereden, hij had wel iets spierpijn merkte ik, maar ondanks dat fijn kunnen voortborduren op de les! Was wel beetje rommelig, er waren 2 stalgenoten die de zadelmaker langs hadden dus die kwamen contant bak in en uit.![]()
Hopelijk vandaag alleen rijden.

in de tweede proef dan.
... wel 4wp rijker
! 195,5 en 201,5 Merrr schreef:Gefeliciteerd met de wp en prijzen!!
Wij zijn vandaag toch maar gestart... had me opgegeven omdat het heel goed ging.. toen ging t weer een dag minder... dus zaterdag beslist we gaan gewoon proberen.. kan altijd nog afgroeten betalen moet ik toch![]()
Uiteindelijk hele fijne stap en draf stukken.. de galop even vergeten haha.. vrolijk paard... wel 4wp rijker
! 195,5 en 201,5