Imaginaerum schreef:Ik zie dit topic net langskomen bij actieve onderwerpen, mag ik ook meedoen?
Tuurlijk! Brand los.
MWM, wat een pech zeg! Wel heerlijk als je dan echt weer aan de gang kan.
Ik denk echt niet dat ik met mijn paard naar de Nederlandse kan. Met mijn vzpaard reserve kampioen geweest maar zij was wel echt een sportpaard
Ach, eerst maar eens dat debuut, zien we dan wel weer verder. Sakura, wel mooie punten! Even extra lessen om uit de dip te komen? Of juist even lekker het bos in. Wij zaten ook wat in een dip, even een keer les gehad van mn vriendin die net weer wat andere dingen zei dan mn vaste instructrice en nu gaan we weer fijn door de baan.

Mijn merrie is er klaar mee als je teveel "aan" haar gaat zitten.
zo trots op die pony! 
Toen ik er eenmaal op zat was het eigenlijk meteen goed. Fijn kunnen losrijden en een proef kunnen rijden zonder echte fouten. Voor mijn gevoel had ik wel met wat meer pit mogen rijden, ik ben daarin nogal snel tevreden
Had HC gestart omdat ik nog niet zeker weet of ik de winterselecties nog in het L2 wil rijden, en omdat ik anders misschien wel aan m’n punten kom. Ik was de laatste van de rubriek en na de proef kwam de jury naar me toe om te vragen waarom ik HC reed. Ze gaf aan dat ze het een fijn gereden proef vond waar ze een berg punten aan kwijt kon. Dat was natuurlijk fijn om te horen. We hadden 205 punten dus echt meer dan tevreden en een geslaagde “come back”
) Daar 195 punten, 2e proef ging echt fijn en daar 210