Urielle schreef:M_D_H schreef:Het is een tinker, dus ik mag hopen dat die 2 meter voldoende is om hem binnen de hekjes te houden

Ik weet in ieder geval dat die B makkelijk moet lukken qua hoogte
maar eigenlijk wist ik dat ook al

ik ben zelf het grootste probleem

Op zijn sloffen! Knap hoor, voor een tinker zoveel vermogen!
Hij heeft vooral een goede techniek voor een tinker, dat scheelt al heel erg 
Carolaaxxxx schreef:Wij hebben ons zelf vandaag toch nog tot de finale gereden. Ga niet starten, maar leuk om te melden
eerste parcour gelijk stop op de eerste. Reed veeeel te veel op de rem. Verder ect heel fijn rondje gereden. Tweede rondje ben ik gelijk met de gasknop begonnen, even voor mn eigen gevoel; gas. Twee balkjes meegenomen maar verder super rondje! Lekker krap te sturen en goes te schakelen. Alleen nog teveel uit elkaar.
Tevreden dus
Goed gedaan hoor!
Leuke foto Laura!
Anne_GTI schreef:De vader van mijn vos sprong over de omheining van 2.20 omdat er suikerklontjes op tafel stonden. Heel elegant en beheerst uit een drafje. We hebben hem een klontje gegeven en hij heeft nooit weer in de buitenbak gelopen. Hij kwam alleen los in de binnenbak vanaf dat moment.

Wat ze al niet doen voor een suikerklontje.
Nou, ik hoop dat hij het niet snel weer doet hoor
.
Hij heeft wel vaker achterlijke buien, maar als ik hem los gooi uit zich dat meestal in heel hard rond scheuren (en plat door de bocht heen rennen), mijn vriend uitdagen, hard geschreeuw, en veel gesteiger