Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sandyjorgen schreef:Ik vanavond weer online proef gereden. In de miezer. Zaten wel wat slordigheidjes in en een vliegende wissel dus ik geloof niet dat dit veel gaat opleveren. Laatste tijd heeft ze last met mesten en gaat ze toch keer stilstaan tijdens t losrijden. Of t is de voortdurende hengstigheid die dwars zit. Ik weet t niet. Hard moeten werken iig om haar voor de proef toch redelijk aande praat te krijgen dus ach, t voelde toch nog als n klein succesje.
ondanks de fouten die ook zijn aangerekend. Blij mee. 
Souplesse is echt ons werkpunt. Oók als meer oprichting gevraagd wordt, of schouderbinnenwaarts etc... Travers gaat gelukkig steeds beter. 
Gaan beginnen met wandelen en longeren. Heb vanaf vandaag vakantie dus dan kan ik tot eind juli sws met haar gericht aan de slag. Hopelijk valt ze dan ook wat af want ze is echt veel en veel te dik geworden met 3 maanden rust
Ze was al aan de dikke kant omdat ze nog niet weer volledig terug was in training en toen haar blessure kreeg.
Zoals te zien is op de foto mag dat buikje er wel af getraind worden 

)

Marietje35 schreef:@ Veertje; Ah dat valt toch wel iets mee!
@ Sandy; Jeetje, zo veel? Pfoe, moet er niet aan denken!
Hier gaat het rijden weer een beetje beter. Weekend ook even naar het bos geweest, dat was zo fijn!
Ga nooit alleen, daar hou ik niet van.
Hij loopt stiekem toch weer een tandje beter als eerst. Zo zit je in zak en as omdat het ineens niet meer wil en zo gaat het weer beter dan ooit.