Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
omdat ik totaal dichtsla in de ring en zoveel spanning opbouw dat ik niet meer aan rijden toe kom omdat ik alleen maar "altijd is kortjakje ziek" aan het neuriën ben
? Nou , je wenst natuurlijk, dat ze daar ook lekker rond stuurt en de mogelijkheid, dat ze leuk meedoet en eindigt is natuurlijk aanwezig met zulke punten. Maar inderdaad: wow , NK rijden en je best doen, meer kun je niet doen .
.

Peppertree schreef:Supergaaf Bloem! Wat een mooie ervaring nu al, dat ze er gewoon heen mag! En wat lekker dat ze er relaxed onder is.
Wat leuk Nobel, ik ben benieuwd hoe het voor jullie gaat zijn. Mocht je eigenlijk geen B meer starten omdat je al hoger hebt gereden voorheen?
Ik heb meestal wel spanning, maar niet zoveel dat het me echt in de weg zit. Ben overigens pas sinds november begonnen, haha.
Gaaf hoor!BloemBloem schreef:Onze regio is ook vrije inschrijving, maar mijn voorkeur heeft toch selectiewedstrijden.
Roodvos schreef:Mag ik ook meekletsen?
Als me dat lukt. Meestal ben ik heel slecht in het bijhouden van dit soort topics
.
Ik ben na jaren ook weer begonnen. In de B-dressuur, maar ik mag versneld promoveren.
Eerst eind vorig jaar 2x een onderlinge gedaan voor het vertrouwen (2x 1e met 198 en 206).
En nu 2x KNHS gestart (3e met 190 en 2e met 206).Melzazu schreef:Ja dat is waar. Mocht ik met opgeven het selectievakje zien vink ik het gewoon aan.
Ja, gewoon doen.
Heb ik ook gedaan en nu mogen we dus ook naar de regio kampioenschappen.
Dat wordt dan zijn 3e KNHS wedstrijd.
Beterschap Getup
Mocht ook versneld promoveren, maar nooit gebruik van gemaakt met huidige.
Misschien een idee om te stoppen met breder worden voor mijn lijf aub
BloemBloem schreef:Ik dender even binnen, want we staan stijf van
de adrenaline
Ze is kampioen geworden, 72,417%, 6% los van de nummer 2. We gaan ons dus klaar stomen voor het NK
![]()
![]()
Uitstrekken de 1e keer is altijd volgas bijvoorbeeld, 2e keer doet ze het keurig. Zijgangen 1e keer ook altijd net niet, 2e keer loopt ze ze precies zoals het hoort.
Geen idee waarom, hebben wr onze hele rijd carrière al samen. Maar verbeteren idd niet, dat heeft geen nut.
ik zit werkelijk te shaken tijdens het wachten en als ik naar voren geroepen word... Nog steeds, na bijna 30 jaar wedstrijden

MyWishMax schreef:Zo herkenbaar dit[De ergste spanning heb ik trouwens voor de prijsuitreiking, wat het domste is wat er bestaatik zit werkelijk te shaken tijdens het wachten en als ik naar voren geroepen word... Nog steeds, na bijna 30 jaar wedstrijden

!
Wat een geluk dat je merrie het zo goed doet, hoe ging het gisteren.