Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar meneer doet het top, we zijn nog steeds aan het werken aan rechtrichten omdat hij echt enorm scheef was, maar ondertussen heb ik er wel redelijk vertrouwen in dat we netjes een B-proefje door kunnen komen. Heb de oefeningen uit de proef doorgenomen en hij deed het haast nog braver dan tijdens de les

sta volgende week 2x 100 ingeschreven en weet dat het kan en moet maar goddat beginnen meteen op 1m hoogte zit me toch dwars altijd
eerste rondje en weigering op 3 en 2 weigeringen op de laatste... dus uitgebeld. Tweede rondje begon stukken beter, tot hindernis 7B, toen besloot hij te gaan maar halverwege toch soort te stoppen dus lagen we beide in de hindernis. Ik ben wel blijven zitten maar is als val genoteerd en dus uitgebeld.Noukie schreef:Oh jammer Fleur! Niet teveel deuk in jullie zelfvertrouwen hoop ik?
Fly super gedaan zeg! Ik was in Woudenberg vandaag. Lisse vond ik trouwens ook altijd fijn. Nooit gesprongen, wel vaak gedressuurd en die indoor cross gereden toen ik in Leiden studeerde.
Nergens voor nodig, Peet is het braafste paard ter wereld, locatie kennen we. Noukie schreef:Fly super gedaan zeg! Ik was in Woudenberg vandaag. Lisse vond ik trouwens ook altijd fijn. Nooit gesprongen, wel vaak gedressuurd en die indoor cross gereden toen ik in Leiden studeerde.
maar met springen bouwen ze altijd wel heel goed aan de maat en ik ben een doemdenker met (oefen)wedstrijden
dus in deze zin vind ik het wel een mooie overwinning als het daar ook gewoon goed gaat.
we allebei inmiddels best prima op ons gemak zijn op deze hoogte, had vandaag ook een momentje dat ik 1.10 goed toegankelijk vond eruitzien. Dus er is in ieder geval hoop
FleurSandro schreef:Ik ging vandaag voor 2 rondjes 80cm. Wat een rampeerste rondje en weigering op 3 en 2 weigeringen op de laatste... dus uitgebeld. Tweede rondje begon stukken beter, tot hindernis 7B, toen besloot hij te gaan maar halverwege toch soort te stoppen dus lagen we beide in de hindernis. Ik ben wel blijven zitten maar is als val genoteerd en dus uitgebeld.
Eind november de herkansing en weer 2 rondjes 80 doen

Maar eenmaal in de ring ging het echt goed! 201,5 en 202,5 wat betekent dat we nu L1 mogen starten
een mooie winstpunt, 183 punten. De 1e proef ging de contra 2x mis en schouderbinnenwaarts ook niet helemaal lekker (dubbeltellers) en dan gaat het rap, maar de 2e proef ging wel lekker en ging de contra ook goed en die telden dubbel. Dus ik ben blij! Noukie schreef:Je was er al bang voor... zuur, maar alsnog netjes gedaan en gefeliciteerd met je punt!
Flubber, super goed, gefeliciteerd!! Wil je ook gelijk over?
Hier weer twee punten in het M2. Merrie vond de baan wat spannend en ik ging soms teveel nadenken. Dat gaf wat slingers en foutjes, maar zo fijn dat ze ook als ze het spannend vindt zo mega haar best blijft doen.
Appte al naar een vriendin toen ik onderweg was naar de wedstrijd dat ik een winstpunt eigenlijk niet verdiende met deze voorbereiding
Nu doortrainen voor de L1 en misschien 19 november een rondje L1 rijden als meting waar we nog aan moeten werken.