Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Oh jammer Fleur! Niet teveel deuk in jullie zelfvertrouwen hoop ik?
Fly super gedaan zeg! Ik was in Woudenberg vandaag. Lisse vond ik trouwens ook altijd fijn. Nooit gesprongen, wel vaak gedressuurd en die indoor cross gereden toen ik in Leiden studeerde.
Noukie schreef:Fly super gedaan zeg! Ik was in Woudenberg vandaag. Lisse vond ik trouwens ook altijd fijn. Nooit gesprongen, wel vaak gedressuurd en die indoor cross gereden toen ik in Leiden studeerde.
FleurSandro schreef:Ik ging vandaag voor 2 rondjes 80cm. Wat een rampeerste rondje en weigering op 3 en 2 weigeringen op de laatste... dus uitgebeld. Tweede rondje begon stukken beter, tot hindernis 7B, toen besloot hij te gaan maar halverwege toch soort te stoppen dus lagen we beide in de hindernis. Ik ben wel blijven zitten maar is als val genoteerd en dus uitgebeld.
Eind november de herkansing en weer 2 rondjes 80 doen
Noukie schreef:Je was er al bang voor... zuur, maar alsnog netjes gedaan en gefeliciteerd met je punt!
Flubber, super goed, gefeliciteerd!! Wil je ook gelijk over?
Hier weer twee punten in het M2. Merrie vond de baan wat spannend en ik ging soms teveel nadenken. Dat gaf wat slingers en foutjes, maar zo fijn dat ze ook als ze het spannend vindt zo mega haar best blijft doen.