Dus maar gegokt dat hij nu bij een andere jury terecht komt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Vanaf 1 juni worden alleen nog maar proeven tot en met de L2 online uitgeschreven. Hebben ze onder een bericht hierover op Facebook gezet. Dus de komende 2 weken mogen er nog M1/M2 en Z1 en hoger ingeleverd worden.
Padoertje schreef:FriesWytske schreef:Vanaf 1 juni worden alleen nog maar proeven tot en met de L2 online uitgeschreven. Hebben ze onder een bericht hierover op Facebook gezet. Dus de komende 2 weken mogen er nog M1/M2 en Z1 en hoger ingeleverd worden.
Ah kijk, dat bericht had ik even gemist. Nu start ik toch liever buiten de deur, dus dan gaan we maar eens wat favorieten selecteren in Mijnknhs
Dennis schreef:Nee, gewoon opnieuw ingestuurd. En zie het wel.
Ik had mijn gekochte start weer netjes terug gekregen.
Dennis schreef:Dennis schreef:Nee, gewoon opnieuw ingestuurd. En zie het wel.
Ik had proefje 2 in gestuurd vrijdag.
En vandaag proefje 1 weer.
Zag dat proefje 2 bij de zelfde jury terecht gekomen is, dus dat zal wel afkeur worden. Maar dan ga ik de KNHS ff appen, want hij is steeds wel gewoon zonder opmerking gejureerd.
Dennis schreef:Dennis schreef:Nee, gewoon opnieuw ingestuurd. En zie het wel.
Ik had proefje 2 in gestuurd vrijdag.
En vandaag proefje 1 weer.
Zag dat proefje 2 bij de zelfde jury terecht gekomen is, dus dat zal wel afkeur worden. Maar dan ga ik de KNHS ff appen, want hij is steeds wel gewoon zonder opmerking gejureerd.
Mosh schreef:Klopt, maar dan kan het alsnog zo zijn dat het niet aan punt 14 voldoet. Dat is een open norm, ter beoordeling aan de jury.
Nibbit schreef:Dat staat er echt duidelijk bij.
De gehaalde online punten tot tellen allemaal, tot er weer meetm./wedstrijden zijn